Situasjon/Bakgrunn
Tinder - Snap - Facebk
Starta med chat pÄ tinder med ei som responderte etter 2. approach.
Snakket litt frem og tilbake, men hun var tilbakeholden med spÞrsmÄl, ganske sjelden hvertfall. Etter hvert spurte jeg om hun ville mÞtes irl og de kunne hun (uten noe videre snakk), men derpÄ mitt spÞrsmÄl om tid/sted fÄr jeg unnskyldningen om at hun er syk denne uka osv og har ting og ta igjen pÄ jobb. -ingen forslag om noe nytt fra henne. Spurte om hun var 'chill' med snapchat, det var hun, og dit bar det.
Lite aktivitet pÄ snappen de pÄfÞlgende to uker, et par ganger frem og tilbake (hver sin gang, uavhengig) pluss my stories. SÄ ikke sÄ mye action her.
Spurte over snap om hvordan det gÄr, og om hvordan det ser ut med henne frem mot jul, (spÞkefullt) uka etter. Fikk ikke direkte svar, men heller at det var sÄ vanskelig/tungvindt Ä skrive pÄ snap og at vi kunne gÄ til facebook (inndirekte oppfordring til meg Ä finne henne der.. hun hadde navnet pÄ profilen i snap sÄ det var greit) (innpaka at hun her naturligvis ville vite mer om meg..) PÄ spÞrsmÄl fra forumet her om fbok-profilen min er bra, sÄ er den helt ok, ikke for mange bilder, men ikke noe direkte missvisende heller.
Vi prater litt mer her, men i og med at jeg har spurt pÄ snap spÞr jeg ikke her igjen. Hun tar det heller ikke opp. Det kommer frem at hun er et par cm hÞyere, men at hun ikke har noe imot det.
PÄfÞlgende uke, sÞndag som var, spÞr jeg om hun er klar til uken, noe hun responderer positivt pÄ og foreslÄr dager som passer. Jeg; dag, tid og sted. Greit nok. Ble ogsÄ enig om at litt regn ikke hadde sÄ mye Ä si.
I dag:
Tanken slo meg i dag tidlig Ä spÞrre om hun var klar/ok med i kveld (for Ä vite om jeg skulle ta meg til noe annet), men dette gjorde ikke jeg mtp at det regnet litt (tur planlagt) og siden begge ikke mente dette gjorde noe.. fÄr da en avlysning fra henne ca 3t fÞr om at hun ikke kan/vil pga vÊret og at hun mÄ hjem (dagstur, et lite stykke unna) og hente div ting til at hun skal reise i morgen (blablabla..?). Ingen forslag.
Jeg svarer at jeg er enig (faktisk!) og at det hadde antagligvis blitt vÄtt og surt. (red. anm. Ikke koffert!

)
Svarte: Du kan jo heller gi et vink om du skulle vÊre gira en dag (tommel opp) sÄ kan vi se derfra eller noe sÄnt" -nÄ fÞles denne meldinga veldig afc!
Hun: Jepp. smiley. Satser pÄ at sommeren kommer snart. smiley x2.
-Etter dette noen fÄ fraser til, men som ikke gjaldt dette.
Burde jeg foreslÄtt alternativ aktivitet tidligere pÄ dag? HjelpelÞs mÄte Ä kaste ballen over til henne? GÄ radio silent? Dead end? Takk for innspill.