Sliter med å gå vekk fra eksens emosjonelle spill

Started by solstråla, July 11, 2015, 07:41:59 AM

Previous topic - Next topic

solstråla

jeg sliter veldig med å komme meg bort fra han. Ene øyeblikket får han meg til å føle helt fantastisk i samtaler ( veldig god til å prate for seg) ved å spesielt påpeke mine personlige egenskaper og min unikhet osv neste øyeblikk tråkke meg ned si jeg mangler en ting ved meg som han ikke kan forklare. Som foreksempel at han ønsker ikke være alene og gidder ikke finne seg en ny jente siden han har meg. Når jeg prøver å pushe han unna meg og jeg avlyser og sier NEI og forandrer han seg igjen. Blir så masete og ringer flere ganger! Da vil han dit og datt og ønsker ikke jeg skal ha noen andre enn han. At han må imponere meg mer for å treffe meg igjen.

Jeg føler meg samtidig på mitt værste og lite verdt i samtalene våres alene, når vi er sammen rundt andre folk er han så kjærlig sier fine ting om meg til andre mennesker. Alltid holder meg i hånden eller rundt meg.


Love


piken

Lurer du på hvordan du skal forbedre situasjonen, få til å komme deg vekk eller finne motivasjonen til å komme deg vekk?

Ut fra trådene du har postet i om denne eksen så virker det ikke som om denne relasjonen gjør deg noe godt. Bestem deg for noe og hold deg til det. Det vil være hardt, men verdt det i lengden. Det er nok nå.

solstråla

Quote from: piken on July 11, 2015, 12:23:07 PM
Lurer du på hvordan du skal forbedre situasjonen, få til å komme deg vekk eller finne motivasjonen til å komme deg vekk?

Ut fra trådene du har postet i om denne eksen så virker det ikke som om denne relasjonen gjør deg noe godt. Bestem deg for noe og hold deg til det. Det vil være hardt, men verdt det i lengden. Det er nok nå.

Nå sliter jeg med å finne motivasjonen og tankene og selvtilliten er ikke der den bør være. Forståelsen for at jeg ikke klarer å trekke meg selv vekk.

piken

Kjenner igjen følelsen. Og det er ikke et gøy sted å være følelsesmessig.

Men fortjener ikke du å ha det bra? Snakket vi ikke om at sommern er den beste tiden å være singel på? Hvorfor er den fyren verdt energien din når han tråkker deg ned i søla? Hvis du hadde visst at det var dette punktet dere ville komme til, hadde du gått inn i det da?

Jeg heier på deg!

Love

Det er han som har lav selvfølelse. Og han speiler den over på deg. Det gjør han ved å holde deg usikker.
Det er ikke noe galt med deg, annet enn at du av en eller annen grunn tiltrekker deg den typen menn. Kan like gjerne være fordi du utstråler styrke og har empati. Og at de ønsket seg det. Men så blir de sjalu og føler de må tråkke deg ned.

Tenk på hva du kan gjøre for å føle deg bedre. Hver dag. Gjør noe annet enn å tenke på han. Skap avstand, om du så må reise bort.

solstråla

Quote from: piken on July 11, 2015, 13:02:15 PM
Kjenner igjen følelsen. Og det er ikke et gøy sted å være følelsesmessig.

Men fortjener ikke du å ha det bra? Snakket vi ikke om at sommern er den beste tiden å være singel på? Hvorfor er den fyren verdt energien din når han tråkker deg ned i søla? Hvis du hadde visst at det var dette punktet dere ville komme til, hadde du gått inn i det da?

Jeg heier på deg!

Fortjener bare å ha det bra.. Hardt å kontrollere følelsene mine. Sommeren er her og blitt sjekket opp masse og liker jo det. Merker at jeg utstråler litt den viben som gjør at jeg virker avvisende. Takk for at du heier på meg piken !