Sjekketur til London !!

Started by The Stig, July 30, 2015, 20:55:24 PM

Previous topic - Next topic

The Stig

Jeg tenker å ta en liten tur til London for litt intensive harcore daygame/nightgame helgen 20.november). Torsdag til Søndag. Hadde vært kult om noen her har lyst å være med, så kan vi pushe hverandre litt. Pushe til komfortsonen og forhåpentligvis langt forbi.

Hvorfor London ?   Fordi man kan fly der fra bortimot alle de norske storbyene for sånn ca 400 kroner hver vei med SAS, og fordi det er masse klubber,pene damer. perfekt for en langhelg med sjekking! 

Who`s with me !!??
bye bye comfort zone.Just die already.

bareAre

Litt fristende faktisk! Vurderer det.

wanad

Hørtes kult ut :)
Avhengig av hvor mange vi blir går det kanskje an å finne en leilighet på airbnb. Midt i utelivsdistriktet selvfølgelig :)

kims

Hørtes spennende ut. Hvor mye tror dere en slik tur vil komme på? :)

vinteRR

Bare FYI. Wizzair er noen morraknullere hvis du glemmer noe som helst. Husk å print billetten på forhånd (som ofte ikke blir tilgjengelig før 24 timer før). Også gir de deg enda mindre bagasje enn Ryanair.

bareAre

Ser ut som fly kommer på 1500 totalt (t/r) - jeg fant ikke umiddelbart priser ned mot 200. Pluss hostel/hotell. På anstendig hotell (søkte bare på enkelrom) kostet det 1000.

Airbnb funker sikkert (aldri prøvd selv). Så det vil koste 2500 i worst-case (fra torsdag til tirsdag som er 5 dager, men kan f.eks. korte ned).

kims

Det hørtes jo ikke så ille ut :)

wanad

Drøyer vi det en uke er det billetter for 478 fra torsdag 13.8 til tirsdag 18.8 på wizzair.com :)

Angående bosted bør vi først finne ut hvor klubbene er, og så lete ut fra det. Noen som er kjent?

The Stig

Quote from: vinteRR on August 01, 2015, 12:28:30 PM
Bare FYI. Wizzair er noen morraknullere hvis du glemmer noe som helst. Husk å print billetten på forhånd (som ofte ikke blir tilgjengelig før 24 timer før). Også gir de deg enda mindre bagasje enn Ryanair.

Haha, jeg vet de suger max,alt må være på stell....tar ikke med mye baggasje,bare håndbaggasje.

Quote from: wanad on August 01, 2015, 16:36:37 PM
Drøyer vi det en uke er det billetter for 478 fra torsdag 13.8 til tirsdag 18.8 på wizzair.com :)

Angående bosted bør vi først finne ut hvor klubbene er, og så lete ut fra det. Noen som er kjent?


Jeg kan ikke den helgen, men hva med påfølgende helg; total pris fra oslo torsdag 20-tirsdag 25 - 420 kroner (og 298 kroner fra Kristiansand hvor jeg reiser fra).
Det er ikke lett å finne noen leilighet å leie da, virker som alt er tatt,må være høysesong. Da er vi 4 , muligens at noen andre gode vibber folk jeg kjenner også blir med.
bye bye comfort zone.Just die already.

bareAre

hotels.com finnes det noen hoteller med 4-6 manns rom. Med 4 personer vil det koste fra 1000-1500 per pers (4500-6000 for 4 pers) med gåavstand til det de definerer som sentrum. Virker som hotellene har blitt dyrere for den nye perioden 20-25.08.

The Stig

Så Det blir London i November :)  Jeg og en GV kompis skal bort der en tur og sjekke ut nattelivet.  Blir en rolig tur ut torsdag(for min del) , også litt mer action på fredag og lørdag. Billige biletter med SAS no fordi de har kampanje, koster under 500kr hver vei. Kult hvis andre fra forumet blir med også så blir vi en liten gjeng.
bye bye comfort zone.Just die already.

totoXD

Hey, vanvittig bra insj.

Tror det er den helgen jeg skal til London likevel. Mulig jeg møter dere ute, om det er stemning for det.


The Stig

Quote from: totoXD on September 26, 2015, 21:02:31 PM
Hey, vanvittig bra insj.

Tror det er den helgen jeg skal til London likevel. Mulig jeg møter dere ute, om det er stemning for det.

Ja bare å si ifra om du kommer. Vi er ihvertfall 3 Gv`er no som skal dra. Tror det blir skikkelig digg, mye kule klubber og slikt i London. Kan bare bli moro.
bye bye comfort zone.Just die already.

MaleOslo

Høres veldig bra ut.
Absolutt noe jeg kunne tenkt meg å vært med på.  8)

mortenoe

Kult inisjativ! Henger meg gjerne på når dere ankommer London om det passer for meg.
Jeg flytter til London 5. oktober.
Er du klein eller?