Klær til blonde

Started by Smooth, August 06, 2015, 15:02:51 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Jeg har alltid syntes at mørk grå/sort dressjakke + mørk grå/sort skjorte innenfor passer perfekt på folk som har mørkt/sort hår. Dette gjerne når fargen på klærne er tilnærmet lik hårfargen


Men er det noe som passer blonde ekstra godt?

Kjetil GV

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Smooth

#2
Google viser også at det er in med sokker i sandaler, men det betyr ikke nødvendigvis at det er noe man bør høre på :)
Derfor spurte jeg her.

Takk for link forresten :)

Love

Litt avhengig av hud/øyefarge, men blå og gråtoner er fine: http://starnews.cinenews.be/nl/sterren/Paul-Walker/fotos/2704/

Er du varm eller kald i hud/øye farge?

Smooth

Jeg har blå øyne, middels mørke. Jeg vil gjette på at jeg ganske varm i huden også. Hvordan kan jeg se dette?

piken

Klassiske testen er å se om du kler sølv eller gullfarge best for å finne ut om du er varm eller kald i fargene. Guld er varm, sølv er kald. Man kan også dele opp i de fire årstidene.

Jeg er selv mellomblond m blå øyne, men likevel varm glød og grått er en farge som gjør at jeg ser og føler meg fresh ut. Spesielt om sommeren. Synes også grått er finere på blonde folk enn mørkhårede, men kommer an på nyansen.

Ellers kan klar rød også være veldig fint på blonde, spes med blå øyne får man fort fram litt norsk utseende. Ellers synes jg lyseblå er finere enn mørkeblå til blonde, kanskje du finner en nyanse som får frem øyenfargen din.

Men egentlig er det ikke så komplisert, gå til en butikk med peil og prøv ulike farger og se hva som får deg til å "gløde" mest. Også viktig å føle seg komfortabel med fargene man går i.

Love

Gull sølv testen er enkel. Jeg kler best sølv, gull er ikke fint på meg. Derfor velger jeg kalde toner i klær.

Smooth

Jeg kler nok sølv best ja :)