Pen jente i klassen min

Started by nexus321, September 05, 2015, 12:56:24 PM

Previous topic - Next topic

nexus321

Det er en utrolig pen jente i klassen min. Jeg har lyst å be henne ut men jeg er redd for at hun skal si nei.
Jeg tenker å kjøpe 2 konsert billetter og spørre om hun vil bli med meg.
Jeg vet absolut ingenting om hvordan man flørter. Jeg er en 25 år gammel jomfru som har ennå ikke hatt hans første kyss. HJELP!

Smooth

Etter å ha lest litt teori her, anbefales det vel ikke å kjøpe noe store greier til henne for "å være snill" eller slike ting. Alt avhenger vel av hvor mye kontakt dere har hatt tidligere. Vet hun at du eksisterer? Har dere god kjemi fra før av?

Det å kjøpe billett høres kanskje ut som en god idé, men er i praksis ikkje bra. Det legger mye press på henne, og er kanskje litt rart å randomly bli med en hun kanskje ikke har pratet noe særlig med på konsert.

nexus321

Quote from: Smooth on September 05, 2015, 13:09:53 PM
Etter å ha lest litt teori her, anbefales det vel ikke å kjøpe noe store greier til henne for "å være snill" eller slike ting. Alt avhenger vel av hvor mye kontakt dere har hatt tidligere. Vet hun at du eksisterer? Har dere god kjemi fra før av?

Det å kjøpe billett høres kanskje ut som en god idé, men er i praksis ikkje bra. Det legger mye press på henne, og er kanskje litt rart å randomly bli med en hun kanskje ikke har pratet noe særlig med på konsert.

Vi har pratet litt i klassen. Hun er så utrolig pen at alle gutter pleier å flørte med henne. Tenker jeg har null sjans med noen som henne. Hvis hun sier nei kan jeg alltid spørre noen annen. Hva bør jeg gjøre da?

Smooth

Altså, det første du bør gjøre er å endre tankegang. Så klart har du sjanse på henne! Men du må vise selvtillit, være avslappet rundt henne, positiv og vise at du ikke stresser at det er 100 andre gutter som flørter med henne.

Men hvor mye er "litt" prat?