BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Noen som har testet Bumble?

Started by Sharpie, September 25, 2015, 16:36:00 PM

Previous topic - Next topic

Sharpie

Vel konseptet er akkurat det samme som Tinder, men ved en liten vri:
Etter dere har matchet er det damene som mÄ ta fÞrste steget, og dersom hun ikke tar kontakt innen 24 timer, sÄ forsvinner forbindelsen.
http://bumble.com/nb/about

The Stig

Quote from: Sharpie on September 25, 2015, 16:36:00 PM
Vel konseptet er akkurat det samme som Tinder, men ved en liten vri:
Etter dere har matchet er det damene som mÄ ta fÞrste steget, og dersom hun ikke tar kontakt innen 24 timer, sÄ forsvinner forbindelsen.
http://bumble.com/nb/about

Interesting...mÄ jo prÞves...men Tinder er fremdeles kongen. Holder pÄ med Blendr og hot-or-not i tillegg, men flake raten der er tilnÊrmet 100%....selv fra jenter som "Þnsker" Ä chatte. Det stÄr liksom sÄnn "Linda Þnsker Ä chatte" , sÄ prÞver du Ä chatte,bare normal chat sÄ er det null respons. PÄ Tinder er det ihvertfall 70-80% respons pÄ chat fra matchene.
bye bye comfort zone.Just die already.

piken

Ikke prÞvd eller hÞrt om appen, men er skeptisk til konseptet av at kun jentene mÄ skrive innen 24 t.

Burde det ikke vÊrt at en av partene mÄ ta kontakt innen 24 timer? Det tvinger jo jentene til Ä sjekke appen minst en gang i dÞgnet hvis det er kun de som skal svare. For det hele kommer jo an pÄ hvem som sveiper pÄ hvem fÞrst. Hender jo jeg ikke har vÊrt pÄ Tinder pÄ en uke og har fÄtt matcher i mellomtiden . NÄr man fÞrst er pÄ en dating-app og kanskje er restriksiv pÄ hvem man liker sÄ er det jo kjipt Ä gÄ glipp av matcher fordi man ikke sjekker 24/7 ...

Jaja, er nÄ fornÞyd med Tinder jeg :) (Og det ER faktisk ikke alle gutter som skriver hei med en gang heller, eller svarer nÄr man skriver til dem .. )

MaleOslo

Quote from: Sharpie on September 25, 2015, 16:36:00 PM
Etter dere har matchet er det damene som mÄ ta fÞrste steget, og dersom hun ikke tar kontakt innen 24 timer, sÄ forsvinner forbindelsen.
http://bumble.com/nb/about

Med andre ord akkurat det samme som tinder ;D

Josep_

#4
Quote from: piken on September 27, 2015, 23:36:56 PM
Ikke prÞvd eller hÞrt om appen, men er skeptisk til konseptet av at kun jentene mÄ skrive innen 24 t.

Burde det ikke vÊrt at en av partene mÄ ta kontakt innen 24 timer? Det tvinger jo jentene til Ä sjekke appen minst en gang i dÞgnet hvis det er kun de som skal svare. For det hele kommer jo an pÄ hvem som sveiper pÄ hvem fÞrst. Hender jo jeg ikke har vÊrt pÄ Tinder pÄ en uke og har fÄtt matcher i mellomtiden . NÄr man fÞrst er pÄ en dating-app og kanskje er restriksiv pÄ hvem man liker sÄ er det jo kjipt Ä gÄ glipp av matcher fordi man ikke sjekker 24/7 ...

Jaja, er nÄ fornÞyd med Tinder jeg :) (Og det ER faktisk ikke alle gutter som skriver hei med en gang heller, eller svarer nÄr man skriver til dem .. )

Jeg er ganske sÄ lite fornÞyd med tinder. PrÞvde sukker, og der er det mye lettere Ä komme i kontakt med damer! Og det med damer som passer meg. SÄ det lÞnte seg Ä betale for et abonnement der.

Edit:
Bumble ser ut til Ă„ ikke vĂŠre utgitt for android?

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking