Ikke prÞvd eller hÞrt om appen, men er skeptisk til konseptet av at kun jentene mÄ skrive innen 24 t.
Burde det ikke vÊrt at en av partene mÄ ta kontakt innen 24 timer? Det tvinger jo jentene til Ä sjekke appen minst en gang i dÞgnet hvis det er kun de som skal svare. For det hele kommer jo an pÄ hvem som sveiper pÄ hvem fÞrst. Hender jo jeg ikke har vÊrt pÄ Tinder pÄ en uke og har fÄtt matcher i mellomtiden . NÄr man fÞrst er pÄ en dating-app og kanskje er restriksiv pÄ hvem man liker sÄ er det jo kjipt Ä gÄ glipp av matcher fordi man ikke sjekker 24/7 ...
Jaja, er nÄ fornÞyd med Tinder jeg

(Og det ER faktisk ikke alle gutter som skriver hei med en gang heller, eller svarer nÄr man skriver til dem .. )