sjekking og barn

Started by Senses, April 08, 2016, 08:20:53 AM

Previous topic - Next topic

Senses

Hei!

Jeg er en ung mann/gutt på 23 år som har ett barn.
Sist helg opplevde jeg at en jente så på mobilen min. Og hun pekte deretter på bakgrunns-bilde mitt på mobilen, som er ett bilde av meg og barnet, før hun spurte: "Hvem er dette"?. Jeg viste ikke helt hva jeg skulle svare, så jeg sa bare at det var onkelbarnet mitt. Det skjedde ikke noe spesielt uvanlig etter denne episoden, men jeg lurer på om jeg kan bruke dette til en fordel istedet for en ulempe?
Skal også sies at dagen før så hadde jeg sex med en jente som allerede visste at jeg har barn, pluss at det er en jente før det igjen som også vet.


Senses

Kjetil GV

Problemet er ikke at du har barn.

Problemet er at du blir reaktiv på hva andre skal mene om at du har barn.

Hvis du eier situasjonen 100% og er stolt av barnet ditt og opptrer som om det er en selvfølge at de skal like deg selv om du har barn, så vil det være ok.

For hvorfor skal ikke det være en selvfølge?:)

Det du ikke lager noen big deal ut av vil ikke jentene heller lage en big deal ut av.

Det finnes selvsagt jenter hvor det er en dealbreaker at du har barn, men det er bedre å miste de jentene og være ærlig enn å måtte lyve og forlede andre til å tro at du er en annen enn det du er.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Senses

Jeg bryr meg ikke hva jentene tenker. Jeg tenkte utgangspunktet kun om jeg kunne bruke dette i min favør på byen. Men jeg skjønner jo nå, at det vil være variert om det er en fordel eller ulempe.