Gå videre?

Started by Leidulfp, November 12, 2016, 01:17:24 AM

Previous topic - Next topic

Leidulfp

God aften Folkens.

Fikk forleden dag en match på happn, vi starta en samtale og jeg forstod egentlig kjapt at hun var interessert da hun til tider skreiv interessante meldinger og gjerne ga lyd fra seg om jeg ikkje skreiv noko på ei stund. vi har nå pratet en del sammen de siste dagen, men vi fant fort ut at vi bor på vitt forskjellege plasser Øst og vest. 

Det jeg har kommet fram til uten og spurt er at hun må ha dukka opp da hun kjørte forbi eller noe, så det og treffes blir litt problematisk med det først.

Vi teksta en del i begynnelsen og snakker sammen enda (daglig.) men ikkje i den mengden som det var det første dagene.

Uten og gjøre det for langt så sitter jeg egentlig og lure på hvordan en skal få samtalen meir bort i fra Happn appen og kanskje over på sms eller fb?

Så jeg lurte egentlig bare på om derre hadde noen gode ideer her?
Hun er morsom og prate med og alt det der så tanken var og prøve og få til noe før vi begge går lei av og bare prate på appen uten og egentlig bli kjent med hverandre http://godevibber.no/forum/Smileys/default/shocked.gif

Vi har forresten utvekslet snap, og sendt noen fram og tilbake.




 

Dorian Gray

Hva med å bare invitere henne på en kaffe en gang?
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Leidulfp

Quote from: Alex GV on November 12, 2016, 01:23:01 AM
Hva med å bare invitere henne på en kaffe en gang?

Takk for svar Alex :)

Kanskje jeg var litt utydelig i teksten, men har allerede tenkt på det men i og med at det er en 4-5 timers kjøretur så blir det litt mye styr for en kaffi :P

Har forresten allerede nevt det for henne da vi fant ut hvor vi befant oss og ble fort enige begge 2 om at det var litt vell langt og reise for 1 date ;)

piken

Jeg tenker litt at dersom dere på sikt ikke er gira på å dra 4-5 timer for å treffes, så er det ikke noe poeng i å ha kontakt i det hele tatt. Eller tenker du at du kunne vært gira på å reise til hennes kant av landet dersom dere ble bedre kjent? Jeg ser ikke helt poenget med å investere såpass mye i noen man aldri har møtt. Og hvorfor vil du ha samtalen over på et annet sted egentlig? Vil du ha facebooken hennes for å se flere bilder av henne eller fordi du synes happn er klønete? Jeg vet ikke hvor ofte/fort du svarer på meldinger, men selv har jeg ikke notifications på dating-appene, så det er et godt argument for å flytte samtale over til messenger - slik at man kan holde bedre flyt i en samtale. Happn har også en tendens til å henge seg opp og lagge, så det også kan jo være et helt legitimt argument for å spørre om FB.

Leidulfp

#4
Quote from: piken on November 12, 2016, 14:05:47 PM
Jeg tenker litt at dersom dere på sikt ikke er gira på å dra 4-5 timer for å treffes, så er det ikke noe poeng i å ha kontakt i det hele tatt. Eller tenker du at du kunne vært gira på å reise til hennes kant av landet dersom dere ble bedre kjent?

Om vi blir betre kjent osv. så ser eg ingen problem i ta turen, poenget mitt og hennes var at det var litt langt og reise for en kaffi date så tidlig.

Har også fått tilbud av en kamerat om jobb der borte som står åpen som jeg lurer litt på og hoppe på, men har akkuratt skifta jobb så var ikkje aktuelt akkurat nå for min del..


Quote from: piken on November 12, 2016, 14:05:47 PM
Jeg ser ikke helt poenget med å investere såpass mye i noen man aldri har møtt. Og hvorfor vil du ha samtalen over på et annet sted egentlig? Vil du ha facebooken hennes for å se flere bilder av henne eller fordi du synes happn er klønete?

Kall meg dum :P men har så langt ikkje investert så mye i det bortsett fra en del meldinger og snap, er ikkje slik at jeg er blitt helt oppslukt stalker :P :D Tanken min var vell at dersom jeg kanskje ikkje tok noe initiativ til fb eller noe at hun da kanskje skulle tolke det som at jeg var en nøler eller ikkje tok initiativ, om det var forståelig. syns ikkje happn er en klønete app, liker den mye betre en Tinder, selv om det er noenlunde det same konseptet.

Det er ikkje for og få se flere bilder, ønsker eg det så kan eg like så godt bare spørre ;)

Quote from: piken on November 12, 2016, 14:05:47 PM
Jeg vet ikke hvor ofte/fort du svarer på meldinger, men selv har jeg ikke notifications på dating-appene, så det er et godt argument for å flytte samtale over til messenger - slik at man kan holde bedre flyt i en samtale. Happn har også en tendens til å henge seg opp og lagge, så det også kan jo være et helt legitimt argument for å spørre om FB.

Hvor fort jeg svarer kommer ann på "settingen" om vi sitter i en samtale så svarer vi somregel hurtig begge 2 men sender hun en melding ut av det blå så venter jeg litt med og svare, har Notifications på men på happn så funker det ikkje alltid like bra.. men du har for så vidt rett der at det kan brukes som et godt argument for og få samtalen over på sms eller fb.










Dorian Gray

"hva er nummeret/facebooken din? Liker bedre å tekste/chatte der"

Men seriøst, her kaster du bort mye tid og energi på noe som trolig ikke kommer til å bli noe av. Bruk heller den tiden på å finne nye jenter
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

piken

Foreslår at du skriver ded som Alex GV foreslo. Men ikke sats alle "penga" på en hest da. Du kan holde henne varm og chatte i tilfelle sjansen byr seg for å møtes, men ikke glem at det finnes utrolig mange fantastiske jenteskapninger der ute i verden - og mange kan være kompatible med deg :)

Glory

En jeg chatta med på en dating side spurte nå bare om jeg ville ha kontakt på Messenger eller whats app. Og det ville jeg, så trenger ikke lage det mer komplisert enn det.
Med han så bor han også et stykke unna og at han reiser mye i jobb og privat, så den "dating greia" har vi lagt på is, selv om vi har fortsatt litt kontakt. Så det er litt å tenke på klart... at det kan bli vanskelig å rett og slett bli kjent, så det er jo noe å ha i bakhodet.
Skal dere treffes så går det an å treffes på halvveien.. for en kaffe og en middag.. en tur eller hva som helst.