Tinder chattelog , avtale date . Hva gjør jeg nå?

Started by Planka, March 18, 2019, 12:22:12 PM

Previous topic - Next topic

Planka

 Meg : Men hey,  hypp på og ta en kaffe til uka eller ? Jeg kan mandag og tirsdag :)


Hun : Hadde vært hyggelig ja☺️er masse jobb med oppgava om dagen, men skal sjekke litt opp i løpet av helga, om det går fint?☺️ vi er to som skriver sammen så må planlegge ut fra ho også????

Meg : Ja det hadde vært kult! :) skjønner den, kan du ikke bare sende en melding når du vet noe mer :)?

Hun : Jaa, det kan jeg vettu☺️☺️

Meg : Nice ! :)

Dette var da i helga.  Hun har enda ikke skrevet noe selvom det nå er mandag. Hva gjør jeg nå ? Hadde tenkt og spørre henne om hun har funnet ut av noe men vill ikke virke needy ,

Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

fri90

Prøv igjennom om en uke. Hvorfor hadde du tegnet og spørsmålstegn etter du skrev Nice? Du spør henne også istedet for å invitere, anta bare at hun vil, også kanskje det viktigste, du legger ballen over på hennes side, noe som jeg ofte gjør, men da må du også vite at hun ikke vil ta iniativ selv om hun ikke er ganske gira :)

Planka

Okei :) skal gjøre det.  Var egentlig ikke det som var der . Fikk endra det nå
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

Kjetil GV

Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 12:22:12 PM
Meg : Men hey,  hypp på og ta en kaffe til uka eller ? Jeg kan mandag og tirsdag :)


Hun : Hadde vært hyggelig ja☺️er masse jobb med oppgava om dagen, men skal sjekke litt opp i løpet av helga, om det går fint?☺️ vi er to som skriver sammen så må planlegge ut fra ho også????

Meg : Ja det hadde vært kult! :) skjønner den, kan du ikke bare sende en melding når du vet noe mer :)?

Hun : Jaa, det kan jeg vettu☺️☺️

Meg : Nice ! :)

Dette var da i helga.  Hun har enda ikke skrevet noe selvom det nå er mandag. Hva gjør jeg nå ? Hadde tenkt og spørre henne om hun har funnet ut av noe men vill ikke virke needy ,

Aldri la det være opp til jentene å ta initiativ, det gjør de sjelden.

Guttenes jobb ere å eskalere(invitere), og jenters jobb å gjøre seg tilgjengelig.

Dersom jenta ikke kan, så svarer du bare at det er null stress, og dere heller kan prøve igjen en annen gang.

Så venter du som Fri90 også nevner en uke og inviterer på nytt.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Planka

Quote from: Kjetil GV on March 18, 2019, 14:17:11 PM
Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 12:22:12 PM
Meg : Men hey,  hypp på og ta en kaffe til uka eller ? Jeg kan mandag og tirsdag :)


Hun : Hadde vært hyggelig ja☺️er masse jobb med oppgava om dagen, men skal sjekke litt opp i løpet av helga, om det går fint?☺️ vi er to som skriver sammen så må planlegge ut fra ho også????

Meg : Ja det hadde vært kult! :) skjønner den, kan du ikke bare sende en melding når du vet noe mer :)?

Hun : Jaa, det kan jeg vettu☺️☺️

Meg : Nice ! :)

Dette var da i helga.  Hun har enda ikke skrevet noe selvom det nå er mandag. Hva gjør jeg nå ? Hadde tenkt og spørre henne om hun har funnet ut av noe men vill ikke virke needy ,

Aldri la det være opp til jentene å ta initiativ, det gjør de sjelden.

Guttenes jobb ere å eskalere(invitere), og jenters jobb å gjøre seg tilgjengelig.

Dersom jenta ikke kan, så svarer du bare at det er null stress, og dere heller kan prøve igjen en annen gang.

Så venter du som Fri90 også nevner en uke og inviterer på nytt.

Denne er mottatt, men skal jeg ikke prate med henne i det hele tatt før jeg popper opp med ei melding om og møtes ?
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

Kjetil GV

Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 14:56:56 PM
Denne er mottatt, men skal jeg ikke prate med henne i det hele tatt før jeg popper opp med ei melding om og møtes ?
Du trenger ikke det.

Hvis du sender noe, kan det i verste fall oppfattes som needy.

Det er litt opp til deg. Hvis du ikke er redd for å miste henne, så kan du mase litt, med feks "kaffe i morra?" eller noe i den duren. Men det er ikke å anbefale.

Tenk hva en gutt med mange andre spennende ting som skjer, og som har andre jenter i livet sitt ville gjort. Ville han sittet og håpet på melding eller ville han ikke tenkt så mye over det og ikke engang giddi og mast?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Planka

#6
Quote from: Kjetil GV on March 18, 2019, 21:48:36 PM
Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 14:56:56 PM
Denne er mottatt, men skal jeg ikke prate med henne i det hele tatt før jeg popper opp med ei melding om og møtes ?
Du trenger ikke det.

Hvis du sender noe, kan det i verste fall oppfattes som needy.

Det er litt opp til deg. Hvis du ikke er redd for å miste henne, så kan du mase litt, med feks "kaffe i morra?" eller noe i den duren. Men det er ikke å anbefale.

Tenk hva en gutt med mange andre spennende ting som skjer, og som har andre jenter i livet sitt ville gjort. Ville han sittet og håpet på melding eller ville han ikke tenkt så mye over det og ikke engang giddi og mast?


Skal være helt ærlig og si at jeg syntes det virker litt rart og ikke prate om noenting som helst før man sender ei møte melding. Men siden alt av tips her har funket veldig bra sålangt så stoler jeg på at det er det " safeste" og kommer til og kjøre den.

Fikk forøvrig en melding litt tidligere på kvelden i dag om at hun hadde syntes det var veldig koselig med ikke hadde tid denne uka, men hadde veldig lyst til og prøve neste uke. Så det ordna seg jo greit der :)

Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

Kjetil GV

Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 22:05:45 PM
Skal være helt ærlig og si at jeg syntes det virker litt rart og ikke prate om noenting som helst før man sender ei møte melding. Men siden alt av tips her har funket veldig bra sålangt så stoler jeg på at det er det " safeste" og kommer til og kjøre den.
Dette handler i stor grad om å safe. Jenter har overflod av gutter som prøver seg, så det er ikke så farlig for de om de mister en gutt her og der, det finnes en ny rundt neste hjørne. Gutter har det ofte motsatt, og henger seg raskt opp i om de møter ei jente de liker.

Derfor er det lettere for gutter å signalisere for mye interesse, og dermed være needy.

Dersom de ikke er det, så kan det avtenne de å mase for mye.

Da er det bedre å vente litt med å ta kontakt som nevnt i forrige svar.

Det finnes sikkert unntak, og det spiller jo litt inn på hvilken relasjon du har til jenta. Det jeg snakker ut i fra er primært jenter du har møtt en gang og fått nummeret, eller matchet på tinder og ikke møtt enda.

Dersom du kjenner jenta fra før, og pleier å snakkes av og til eller meldes på snap så blir det kanskje annerledes. Det har jeg ikke noe spesiell erfaring med.

Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 22:05:45 PM
Fikk forøvrig en melding litt tidligere på kvelden i dag om at hun hadde syntes det var veldig koselig med ikke hadde tid denne uka, men hadde veldig lyst til og prøve neste uke. Så det ordna seg jo greit der :)

Så bra! Hun høres keen ut. Spent på å høre fortsettelsen.

Dersom jenter er skikkelig interessert, så følger de opp selv. Slik som du erfarte her.
Men hovedregelen er at du ikke kan regne med det, selv om de er keene.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]