Ut i Oslo?

Started by kebman, June 29, 2023, 14:19:44 PM

Previous topic - Next topic

kebman

Howdy. Er du førtis og singel? Er 45 selv og singel som bare faen. Tenkte derfor at det er på tide å gå ut å fiske litt igjen. Ser etter likesinnede som også liker det, og som backer hverandre opp imellom slagene.

Jeg er en litt sånn preppy fyr som hører mest på elektronika og techno (preppy betyr at jeg liker alt som er beige eller kaki med hvite sko, men det er ikke så forbanna farlig, altså). Kan også høre metall, men er ikke så keen på hip-hop eller trekkspill. Ellers speller jeg mest jazz og blues på gitar sjøl. Ikke spør.

Liker best barer og puber. Vin-, Lounge- og cocktailbarer. Men altså, jeg prøve å være mest mulig edru. Eller jeg *kan* ta én drink, men så er det bokstavelig talt det! Må liksom poengtere dette, for vitsen med "bare én øl" gjelder altså ikke her. Dessuten er jo målet med å gå ut å møte kvinnfolk, og ikke å bli full.

Liker også steder hvor det er mye liv på gata. Er egentlig der jeg som regel hooker, av en eller annen grunn. I det siste har jeg også forsiktig testa å ta gitar med i forskjellige parker, men det er jo kulere når man er litt flere.

Svar i tråden eller send PM :)
Sow a thought, reap a desire. Sow a desire, reap a habit. Sow a habit, reap a destiny.
Nykomling siden 2008 :p