Alternativer til Tinder?

Started by Josep_, August 08, 2020, 15:42:54 PM

Previous topic - Next topic

Josep_

Hei. Jeg bor på landet i Vestfold. Det er 3 mil til Tønsberg, og 7 til Oslo. I hverdagen har jeg relativt liten tid til å sveipe og tekste. Tinder funker veldig dårlig for meg, kanskje fordi jeg har i flere år hatt veldig dårlig profil. Iallefall, jeg har fått tatt uendelig mange bilder av meg, men får nesten ingen matcher.

Uheldigvis er det ingen som diskuterer alternativer til Tinder. Jeg har prøvd Bumble, og Hinge. Bumble hadde svært få profiler. Hinge litt flere, men ikke mange.

Tidligere har jeg prøvd sukker, men relativt lite hell.
Jeg vurderer match nå. Ellers taes andre forslag imot med glede!

Endre GV

#1
Har du testet happn?

Husk at de fleste på happn er på tinder, så enorm forskjell er det ikke.

Den beste måten å forbedre bedre resultatene dine på, er å forbedre bildene dine.

Å ta mange bilder hjelper lite om du selv velger dine egne bilder. Du er den dårligste i verden til å velge ut de beste bildene av deg selv. Det burde du få venninner til å gjøre. Helst jenter som ikke kjenner deg.

Her er noen tips https://www.perfektprofil.no/nettdating-fotograf.html#.Xy7zFS1eHyU

Josep_

Je
Quote from: Endre GV on August 08, 2020, 20:46:00 PMHar du testet happn?

Husk at de fleste på happn er på tinder, så enorm forskjell er det ikke.

Den beste måten å forbedre bedre resultatene dine på, er å forbedre bildene dine.

Å ta mange bilder hjelper lite om du selv velger dine egne bilder. Du er den dårligste i verden til å velge ut de beste bildene av deg selv. Det burde du få venninner til å gjøre. Helst jenter som ikke kjenner deg.

Her er noen tips https://www.perfektprofil.no/nettdating-fotograf.html#.Xy7zFS1eHyU

Takk for tips. Prøvde happn tidligere, men uten de nyere bildene. Gjelder "elo score" på happn? Og virker det utenfor byen? Jeg bor som sagt på landet.

The Silent One

Utenfor byen virker det som om happn finner jenter som er lengre vekk fra deg.