Jenter kun opptatt av utseende

Started by MaleOslo, November 11, 2021, 21:51:17 PM

Previous topic - Next topic

MaleOslo

Andreas sender ut mye bra mailer, og leser der blant annet at de fleste jenter ikke bryr seg om utseende, men om personlighet.

Jeg er delvis på tinder, men liker å holde en lav profil, og har derfor svart bilde. De få matchene jeg får ender opp i snapchat, der jenta vil ha bilde. Men etter å ha vist bilde forsvinner interessen helt, eller så sier de rett ut at jeg ikke er hennes type.

Så hvordan forklarer dere det? Jenter er opptatt av utseende likevel og er like overfladiske som oss gutta?

Endre GV

Først så gjør du nok feilen at du sender henne bilder som du selv har enten tatt eller plukket ut selv. Om det er en selfie du tar, så kan jeg fortelle deg at det er ekstremt usannsynlig at du ser kjekk ut på de bildene. Selv ikke når du har tatt skikkelige bilder av deg selv er det sannysnlig at du har tatt kjekke bilder av deg selv: http://www.0330.no/2012/08/nyheter-fra-forskningsfronten.html#.YY6aUmZKhr0

Hun MÅ ha noe tiltrekning til deg for at hun skal få lyst til å prate videre med deg og møte deg. For at det skal skje trenger du bilder som viser at du har sosial verdi, aka er kjekk.

Fra en av Andreas sine mailer:

QuoteDet jeg ikke visste, var at gutter og jenter tiltrekkes av litt forskjellige ting. Selv om jenter også tiltrekkes pene trekk hos gutter, så er det andre ting som er MYE MYE viktigere. En god venninne av meg sa det slik:

- Utseende har egentlig bare noe å si når jeg ser gutter på avstand. Etter at de har kommet bort og begynt å prate så betyr utseende omtrent null, og personlighet ALT.

Når jenter snakker om at de synes en gutt er KJEKK snakker de nemlig ikke bare om utseende. De snakker om hele pakka: Kroppsspråk, ansiktsmimikk, klesstil, humor, holdning og ikke minst personlighet.
Det finnes MASSE eksempler på gutter som virkelig ikke er det man kan kalle "klassisk pene" men som alikevel er sammen med kjempepene jenter.


Å se kjekk ut på bilder, aka sosial verdi, er mye mer enn bare utseende. Det er også mye vanskeligere å se kjekk ut på bilder, enn å se pen ut, så jenter har det lettere med å velge ut bilder av seg selv, enn det er for gutter og menn å velge ut kjekke bilder av seg selv. Sjekk ut perfektprofil.no og legg ut ordentlige bilder på tinder. I dag er det rart at man IKKE har bilder på tinder. "Er han flau over hvordan han ser ut?" vil mange jenter tenke. Ikke positivt.