Lavere gutt/ høyere jente

Started by nina, June 30, 2012, 13:12:34 PM

Previous topic - Next topic

nina

Hei

Jeg dater en gutt som er et par cm lavere enn meg. Jeg er 1.70. Han blir veldig rett i ryggen av å stå ved siden av meg, og han tar seg plass (nesten påfallende), særlig med andre gutter rundt seg.

Jeg forsøker å ta høyde for dette (pun intended) ved å prøve å la han være gutten i forholdet, lar dette gå i hans takt etc. Heldigvis slår han meg i vesentlige ting, som biljard.... Så det går relativt greit. Men jeg hadde satt pris på å få innspill, har ikke datet noen under 1.90 før.

Eh

Er det du eller han som ser problemer i dette?


Dev

Jeg har intrykk av at dette er et mye større issue for jenter enn gutter.

brutteh

Jeg er gutt og er ca. 175 ish. For å være helt ærlig så ville det vært et problem om jeg hadde hatt en kjæreste som var 190. However jeg ville ikke brydd meg så mye om hun hadde vært 1.80. Kunne ikke brydd meg mindre......

Jenter har dette som et issue og det er ikke noe større problem enn du gjør det til selv.

Eggogbacon

Er selv 173 og ofte lavere enn jenta, har aldri sett på dette som et problem.
Det hender jenta vennskapelig mobber meg om jeg er lavere men jeg bryr meg fint lite.

Problemet blir ikke større enn det du gjør det til selv!

Kermit

Vet ikke om dette passer i denne tråden, men er interessert i å høre hvor lave gutter du som jente har datet eller vært sammen med, hva du vil si er din nedre grense. Og da også hvor høy du selv er, litt for å få perspektivet.