Quote from: Andreas GV on July 22, 2012, 20:59:21 PM
Han hadde ikke holdt på så lenge med henne hvis han ikke var keen. Problemet hans er faktisk at han har så mye følelser for henne at han er redd for å såre henne ved å forplikte seg før han vet sikkert med seg selv at han ikke kommer til å angre seg/være utro/såre henne.
Fra jenteperspektiv er jo situasjonen helt åpenbar: Er man keen så er man keen. Men fra manne-perspektiv er det et emosjonelt kaos, som føles skikkelig skikkelig kjipt for han. Han er glad i jenta, digger henne, digger å henge med henne, men er LIVREDD for å såre henne nettopp av samme grunn, og LIVREDD for å havne i den situasjonen han har gjort så mange ganger før: At han føler seg som en drittsekk som har "lurt" henne til å tro at det er noe mer enn det er, og vanvittig skyldfølelse fordi han sårer den han er aller mest glad i.
Er dog enig i at modenhet er en faktor.
Tror du er inne på noe her, jeg ante ikke hvor mye han faktisk har tenkt på mine følelser opp i det. Har ikke føltes som om det er det han har gjort ut i fra oppførselen(han sier lite).
Var deilig med en så ærlig prat! Noe jeg også sa til han flere ganger,at jeg satte veldig pris på at han var så ærlig med meg. Håper han kan fortsette me det...
Jeg vet jeg nok fortjener bedre og alt det der. Får stadig høre det av venner. Men samtidig klarer jeg ikke la være av en eller annen grunn,vi ender alltid opp sammen så fort vi får øye på hverandre.
Er for glad i gutten tross alt. Jeg vet at han holder tilbake veldig mye,mer en jeg har vist.
Tydeligvis også for at han ikke skal få mer følelser selv også...Vil ikke ligge og holde rundt meg når vi skal sove,noe som alltid har irritert meg :p
Innerst inne er han en sikkerlig pus. Som fint kan sitte og se de jentefilmene og bli rørt av det
Venninnen vår sier at hun tror han er red for at han ikke skal klare og holde seg til kun meg blant annet. Han er litt kjent for og være player når han var yngre.
Queen B. Jeg har forresten pyntet litt på noen uviktige detaljer med vilje,med tanke på at noen skal kjenne det igjen
Jeg har kjent han i 4 år, men jeg føler de 2 siste årene er de som har "telt" mest. Det var nok mer "fuck friends" i starten en det er nå. Og de 2 siste årene har vi sette hverandre nesten hver helg. For 2 år siden flyttet jeg til samme by som han for og studere(bodde tidligere et godt stykke unna i en helt annen kommune). Jeg ble kjent med fler og fler av hans venner, og de har endt opp med og bli mine nærmeste venner. Jeg henger vel mer me mange av dem en han gjør selv. Derfor henger vi mye sammen uansett,til og med på nyttårsaften er vi sammen nå. Så vi har et helt annet "forhold" nå en det vi hadde i starten.
Modenheten spiller nok veldig inne her ja, helt enig der. Han har vokst veldig mye siste 2-3 årene. Nok mye takket være meg hører jeg våre venner si. Jeg er vel den eneste som tørr si klart i fra til han om ting og tang. Men han har fortsatt en vei og gå der...
Når det kommer til ultimatum, så er grunne til at jeg ikke har gitt han det. At jeg har testet det ut før,og da vet jeg at jeg bare phuser han bort. Han takler ikke og bli pressa når han føler seg usikker.
Sist gang vi var ganske "seriøse" og jeg ga han Ultimatum trakk han seg unna,kom han med at han hadde vært usikker på følelsene sine. Fordi han ikke fikk sommerfugler hele tiden.....vel det får da ikke jeg heller hele tiden lenger. Men vet godt hvilke følelser jeg har for han for det om.
Det med sommerfugler er noe man kun har konstant helt i starten,vi har kjent hverandre lenge. Dessuten tror jeg de kunne dukket mer opp,om vi fant på ting sammen alene . Edru. Da kunne ting ha fått utviklet seg,kommet nærere hverandre og vi kunne funnet ut sikkert hva dette mellom oss er.....
Vet liksom ikke hva jeg kan gjøre for at han skal slutte og være så red som han tydeligvis er....
Kjærlighet er en sjanse og ta uansett,er jo mitt eget valg og eventuelt prøve og se om det funker eller ikke. Når han ikke en gang tørr og bare gå på kino sammen ;/ hadde jeg derimot invitert sammen med vennegjengen vår,kunne han funnet på å blitt me :p
For meg nå tar jeg ting veldig som det kommer. Venter vel på at han skal bli "klar ELLER at det skal dukke opp en annen som fanger oppmerksomheten min mer en det han gjør som vet at han vil ha forhold...