Skinnjakke!

Started by svamp, June 17, 2012, 21:47:25 PM

Previous topic - Next topic

Supernova

Digger jenter skinnjakker altså?
Da er det bare å løp å kjøp!


men altså..
Vurderer å gå til anskaffelse selv.

5k er jo mye.. men går greit liksom.. om det er det som må til :)

Hvilken skinnjakke"type" bør man kjøpe / noen man bør holde seg unna, innspill?
har sikkert litt med personlighet og kroppsfasong og sånt å gjøre også.. råd?

-på forhånd takk.

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Supernova


Roman

#18
Jeg kjøpte min skinnjakke på handelens dag på volt, og jeg fikk den for 2100,- istedenfor fullprisen, som var 3000,-
Merket er "These Glory Days".



Jeg elsker skinnjakka mi :)

Jeg tror ikke at man trenger å betale 5000,- for ei skinnjakke, men selvfølgelig, hvis du har pengene, why not :)

Be like water my friend.

Supernova

Kjekkas!:)

Var vel mer noe sånt jeg tenkte på jah:P

Er skinnjakke et must? Eller finnes det andre gode alternativer? Faen.. Trenger jakkeråd:)
Tror kanskje det vil se litt harry ut på meg.. Kommer jo ann på resten av tøyet man tuller seg inn i da..

QueenB

jeg kjøpte min skinnjakke på Mango, 1500 kr. Men det var i 2007-2008 en gang. Klassisk, kul, svart.
Burde være mulig for gutter å finne noe lignende til ca samme prisen. synes både 3-og 5000 var veldig dyrt... men det er din penger ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Quote from: QueenB on July 26, 2012, 12:56:21 PM
jeg kjøpte min skinnjakke på Mango, 1500 kr. Men det var i 2007-2008 en gang. Klassisk, kul, svart.
Burde være mulig for gutter å finne noe lignende til ca samme prisen. synes både 3-og 5000 var veldig dyrt... men det er din penger ;)

Er ikke det.

Vi har ikke Mango, Zara (ikke i Bergen), Vero Moda, Bik Bok eller noe annet for menn i Norge... Vi har liksom H&M som eneste billigalternativ. Over der kommer steder som Jack and Jones og Carlings, men selv der koster skinn 3+.

QueenB

Quote from: Supernova on July 26, 2012, 12:50:42 PM
Kjekkas!:)


Er skinnjakke et must? Eller finnes det andre gode alternativer? Faen.. Trenger jakkeråd:)
Tror kanskje det vil se litt harry ut på meg.. Kommer jo ann på resten av tøyet man tuller seg inn i da..

nei ikke et must. så klart ikke. finnes mange kule alternativer. et eksempel ettr et raskt google-søk:



@stemning, hva med nettsidene til de kjedene?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Det var fete jakker!

Har aldri sett etter eller handlet jakker på nettet, litt redd for størrelse osv. Er mellom M og L. Så jeg vet ikke hvordan det ligger an der. Liker ikke å sende tilbake. :P

Roman

#24
Det eneste negative med de jakkene, er at de er lange = lave personer blir seende ekstremt korte ut.

Jeg vet ikke hvor høy du er stemning, men hvis du er som meg (rundt 1.70), så bør ei jakke være kort, slik at du ser høy ut :)

Jeg syns trench coats er sexy, om du ikke vil ha skinnjakke.


Men ofc, alt kommer jo an på anledninga.
Personlig prøver jeg alltid å se litt stilig ut :)
Be like water my friend.

Anugita

Hmmm... Jeg kjøpte ei skinnjakke på carlings til x'en min, gav under tusenlappen for den...(Riktignk noen år siden, men allikevel...)

Ligna litt på den her:


Så det burde jo være mulig å finne noe som ser kult ut selvom det kanskje ikke er helt ekte skinn..

Stemning

Litt dyrt ekte skinn eldes fint. Fake blir bare stygt om det slites. Jeg vil heller investere i noe som jeg kan bruke i perioder i mange mange år.

@Vibberay; Jeg er 182, ganske A4 i kroppsfasongen. Men føler likevel jeg ikke klér noenting.  :-[

Supernova

Fant en brun en som jeg synes var ganske bra.. Eller hun selgern synes i hvertfall det;). Så bedre ut enn den svarte de hadde.. dette var på Solid, av alle plasser..

Fraråder dere brunt? For/mot?
Kosta 2700, kan jo kjøpe begge...

QueenB

jeg har en liten fetisj for  brunt skinn, alt jeg kjper av vesker, belter, sko, jakker er i brunt skinn... men det er bare meg :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Supernova

Kjøpte den brune:)

Så da regner jeg med at jeg går under fetishen til QueenB? ;)  :)

Ble faktisk stående en stund fremfor speilet, betyr det at jeg er homo?  8)