-

Started by Ananas, August 29, 2012, 23:17:13 PM

Previous topic - Next topic

Ananas

-
-

Femininist

En som utfordrer meg og liker å bli utfordret, og samtidig får meg til å føle meg trygg. Selvironisk og pen å se på. (Smart, reflektert, spontan og alt det der er bakt inn i utfordre).
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

dagligvare

Utseende har selvsagt ingenting å si  ::)

Fortell litt om hva slags klesstil dere liker, hår osv. Gjerne med bilder.

Femininist

Hva jeg tror jeg liker av klesstil og hva jeg faktisk liker er ikke det samme desverre :/ nå, etter jeg har funnet ut det, tror jeg at jeg liker laid back hipster-surfestil med god passform (jeg så ikke at det ga mening)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

at han er trygg på seg selv og sine omgivelser, sympatisk, empatisk, maskulin, glad, hyggelig, tør å være seg selv, snill, pen å se på, digg å ta på, lukter godt, ikke Axe, kler seg helt greit, ikke tafatt, ikke tøffel, ikke dust, ikke dum, ikke harry, men heller ikke wannabe-kul. Og helst morsom. :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Tingles

Quote from: QueenB on August 30, 2012, 21:48:23 PM
at han er trygg på seg selv og sine omgivelser, sympatisk, empatisk, maskulin, glad, hyggelig, tør å være seg selv, snill, pen å se på, digg å ta på, lukter godt, ikke Axe, kler seg helt greit, ikke tafatt, ikke tøffel, ikke dust, ikke dum, ikke harry, men heller ikke wannabe-kul. Og helst morsom. :)

Hvorfor ikke AXE? Jeg har blitt overrasket over hvor godt de egentlig lukter :P
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

QueenB

det lukter billig, og altfor sterkt. invester heller i en dyr parfyme. Boss, Armani, CK. eller bruk en eksklusiv såpe som lukter godt. 
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Femininist

Enig med QueenB. "Alt" er bedre enn lukten av Axe!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Mr.Brightside

#8
Axe er IKKE BRA!!!

Armani & Lacost er all over veldig bra, men den desidert beste parfymen EVER for MENN er:
L'HOMME fra Yves Saint Laurent. Den er helt drøy. Jenter smelter av den ;)
Rise and rise again, untill lambs become lions

Smooth

Jeg har kjøpt et par parfymer som tydeligvis jenter "smelter" av, men får aldri noe kompliment for dem. Jeg er litt usikker på; hvor mye skal han lukte for at det skal være godt?

Anugita

F9s ;)

Tja, hva gjør en gutt attraktiv? Vanskelig å si egentlig, de jeg har vært sammen med har alle vært veldig forskjellige, både i utseende og oppførsel/væremåte.. Men selvsikkerhet, trygghet og maskulinitet er aldri feil. Samt at han må være god på øyekontakt, uten at det blir stirring... Også må han selvsagt ha humor og være hyggelig mot alle, og viktigst av alt: Være glad i dyr!

QueenB

man kunne ha skrevet en doktogradsavhandling, og fortsatt ikke gitt et fullstendig svar på det spm! ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jeagle

autowin jeg utfordrer deg til og gjøre akurat det.
å være eller ikke være

Tingles

Jeg laget en post på det for en god stund tilbake, Autowin, det var ett par av medlemmene sine meninger om det å være mann og maskulinitet fra mitt ståsted :)
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=1594.0

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Jeagle

å være eller ikke være