Vestkant klær!

Started by Jungeldyret, October 11, 2012, 22:28:41 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Som topic, folk som vil dele "sosse" stiler/kles plagg?



Starter med denne. :)

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

Autowin, ikke skriv i innleggene mine.
Takk på forhånd.

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret


Jeagle

dere to asså, auto og jungel dere fikk vel beskjed om og ikke svare på værandres tråder???

til bake til det som tråden handler om

å være eller ikke være

Chuck Baz

Quote from: Jeagle on October 12, 2012, 02:44:04 AM
dere to asså, auto og jungel dere fikk vel beskjed om og ikke svare på værandres tråder???

til bake til det som tråden handler om

PRL er mye kulere om du ikke tar logoflashklærne fra Big Pony Collection om du spør meg ;)

Jeagle

ja det er jeg helt enig i men de jeg kjenner fra vestkanten går med PRL med stårst mulig logo på.
å være eller ikke være

lamasen

Skal det være bad-taste vestkant, eller preppy klær her?

dtn

Quote from: lamasen on October 12, 2012, 12:34:30 PM
Skal det være bad-taste vestkant, eller preppy klær her?

Litt usikker på intensjonen med tråden jeg også... Er det for å få inspirasjon til en stil du vil ha, eller for å "henge ut" en sossestil? Skal det være plagg som er alt for sossete, eller plagg som vi synes er kule men er vestkantstil?

veroni2011

Hvis du vil ha tips til preppy stil kan du google chuck bass. Eksempelvis

Esteban

Typisk BI-uniform:

Boots, tighte mørkeblå jeans, logoflash Polo pique, Barbour-jakken øverst i tråden og Yankee snapback hat. Kanskje den mest stereotype "vestkantstilen" for tiden, og jævlig så det holder. Men folk er jo forskjellige. 
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Bleu

Bestemor hadde en jakke som lignet på den i starten av tråden. Hun brukte den til fjøs arbeid. Beklager men uansett hva som er moten nå så ser den bare ikke bra ut.

Pære

Synes quilt er et essensielt britisk plagg på lik linje med trench coaten, og så lenge man vet å bruke plagget synes jeg det er kult. En bra gjennomført quilt jacket er mer ivy league preppy enn vestkant 'preppy'.

Jungeldyret

Meningen var insperasjon, sett mye på chuck baz , men greit å se hva dere mener.
Tror en del av det som er "akseptert" i Norge ikke nødvendigvis er så inn i USA - Visa versa-

Eks: Sko, aner ikke hva annet en båtsko som er interessant, hva med vinter sko?