Hva vil være verst: Om du i etterkant får vite at du hadde sjangs på henne og at hun blir kjæreste med en skikkelig douche ELLER at du hooker opp med henne og det kanskje blir litt kleint? Hehe, temmelig ledende spørsmål må jeg innrømme, men poenget mitt er at det er bedre å angre for at du har gjort det enn at du i etterkant finner tar deg selv i å angre. Husker jeg hadde en nabo i studentbyen jeg bodde i som jeg møtte det andre semesteret. Neste semester flyttet hun til en annen by og jeg har aldri sett henne siden. Nå vet ikke jeg bosituasjonen din, men det er sjeldent at man bor med den samme personen lenge hvis det er randoms som flytter sammen.
Du er så kleint som du gjør det til selv. Hvis det blir helt sykt kleint bør du påpeke den rosa elefanten i rommet og snakke om det, da vil stemningen løse seg opp og det kan faktisk hende at kleinheten forsvinner helt. Det er mye du kan gjøre for å løse opp kleinheten. Det du bør passe deg mest for er om dere hooker opp/flørter mye og det ender med at den ene parten vil mye mer enn den andre. Da kan det fort bli kleint hvis det skjer en avvisning. Men som sagt, da må du nok en gang påpeke ut den rosa elefanten å si at du i alle fall ønsker å gå tilbake til der dere var tidligere før det ble kleint.
Dette kan også være starten på et supert vennskap, men spørsmålet er om du kun ønsker å være venner med en du er veldig tiltrukket av.