Tenkte utdype litt om hva jeg mente i siste LR`en min om "4-times-rule".
Dette er noe jeg har lyst til å skrive om så jeg sementerer det inn i bevisstheten min.
Først av alt, det er engelsk. "4 gangers regelen".
Ikke 4 times (som i 60 minutter) regelen.
Det er fra en annen PU instruktør som ikke har med GV å gjøre, derfor velger jeg å ikke fronte konkurransen på GVs egne hjemmesider.
Ikke få oppheng i "4-times-rule".
Tenk heller at the mindset er "stay in set". For det andre, ikke ta den bokstavelig. Det KAN være 3 eller 5, det er KUN veiledende.
The 4 times rule er at man kan approache samme sett opptil 4 ganger, om det så er i løpet av en kveld eller i løpet av første approach. (ved første approach blir det å "overvinne" 4 "objections")
Ok, quick check: Hva er det idèelle antallet approacher for en kveld?
Yes, 1 sett, og bli der to the end. Når det er sagt, verden er ikke alltid som vi ønsker den skal være og små faktorer er utenfor vår kontroll som fører til at f eks at jentene "må danse"

Grunnlaget for "4-times rule" er at gutter pleier å åpne sett, men når ikke settet automatisk blower åpent eller dama ikke er all over you i løpet av 30 sekunder, så blower gutten seg selv ut. Gjerne med en av følgende unnskyldninger: "Dama var kjedelig" eller "det gikk ingensteder" eller "jeg fucka opp, de likte meg ikke".
Stay in set!
Vurdér dette:
Kan det hende at dama:
-ikke føler seg sosial akkurat da du approachet?
-er sjenert?
-liker deg, men ikke vil bli dømt av venninnene sine ved å være for "på" deg?
-gir en auto-respons fordi hun blir approachet sikkert 100 ganger i løpet av en kveld?
-ikke har fått opplevd nok av deg til å kunne forme et inntrykk av deg
enda?
-
stikker av når situasjonen blir akward, fordi hun ikke er like "equipped to handle it" som deg? (denne er huge)
-slenger ut "bitch-tests" til deg fordi hun ikke har noe annet å si? (yes, girls get the "dont know what to say" syndrome too)
Osv.
Poenget er, gi samtalen tid til å utvikle seg. Ikke gi opp frivillig. Noe av det største problemet gutter med "intermediate" game ofte har, er at de forventer at samtalen skal være "crazy fireworks" fordi det er de historiene vi husker best, ikke sant? "Ja jeg bare rulla inn i klubben, BOOM set open, alle lo av alle vitsene mine, jeg bare løfta dama over skulderen, slapp`et henne a på ræva foran typen hennes, klinte til dørvakta før dama ga meg en BJ i et smug mens klubben eksploderte!" Men de fleste samtaler foregår IKKE på den måten.
Selvom ikke samtalen er crazy fireworks, betyr ikke det at det er over! KEEP TALKING! La ting utfolde seg naturlig uten å prøve å banke firkanten inn i det runde hullet. (høhøh hullet..)
(Jeg antar at du som leser dette har litt av basic konseptene inne, øyenkontakt, stødig stemme, ok kroppsspråk, "ro i sjelen", og er i stand til å føre en samtale, i stand til å kjøre litt slags teasing og hot/cold dynamikk osv, og er en fyr som føler at det ikke er noen grunn til at damene skal mislike ham.)
La oss nå som eksempel si at du approacher 3 jenter eller hva enn. Plutselig sier en av dem at de må gå og danse, eller på do eller ett eller annet som du skjønner er piss for å unnslippe deg.
Betyr det at settet er over?
......NO!
Du kan re-approache senere med blanke ark (la meg råde deg til å legge fra deg alle sårede følelser fordi de "måtte danse" (ved første approach) når du re-approacher. DU bør ha blanke ark følelsesmessig. Ikke forvent at de skal blowe deg ut igjen, det vil komme ut gjennom små "micro-behaviours (at du ikke føler du er bra nok og derfor vil damene merke det og spørre seg selv "hvorfor tror han ikke at han er bra nok? Hmm, så rart. Og synd!".
(La meg understreke at jeg ikke oppfordrer til å stalke jenter i klubben og re-approache MED EN GANG. Approach noen andre og vær sosial.)
Om du blir "blowet ut" igjen, betyr det at settet er over?
....NO!
Du tror det fordi du legger for mye mening i det! Kvelden er ikke statisk! Man er ute for å ha det gøy, og du var kanskje ikke på ditt A-game der og da. So what! Det er DU som tar det høytidelig!
(La meg også si at jeg er en vanlig dødelig som også blir discouraged fra å re-approache, har ræva kvelder osv)
I LR`en min fortalte jeg hvordan jeg jeg re-approachet main girl 2 ganger (det var egentlig 3, jeg holdt på å gi opp utendørs, og trakk meg ut av settet før Rudi kom og sa "kjør på, gå for main girl mann, du kan klare det!").
Ved første re-approach i klubben så hun bare på meg og HIMLA MED ØYNENE før hun gikk videre. Hvem her hadde gitt opp da, rekk opp hånda? (Opp med hånda! Jeg har også hånda oppe!) Men jeg endte opp med henne. Ny åpenbaring for meg.
Ikke ta det jentene sier så altfor seriøst, vær grounded i deg selv. Behandle tester som ingenting. Vær en stor positiv baby! haha!
Poenget er å komme forbi autoresponsen og den sosiale masken damene har på.IKKE BLOW DEG SELV UT AV SETT FØR DERE HAR KOMMET FORBI HVERANDRES SOSIALE "PERSONNA".
(Ofte holder det å være til rett sted til rett tid, så stick in there. Ikke nødvendigvis eskaler FOR langt og skap motstand, la det utfolde seg. Tiden er til din hjelp. Det jeg ofte har gjort "feil" (feil og feil..) er å være FOR sexual så dama
tvinges til å ta et valg. Om du eskalerer litt roligere (enn det jeg gjorde hvertfall, vet ikke hvordan DU er) og ikke går over grensa så har hun fremdeles that "plausible deniability" der hun ikke helt vet om det kommer til å skje.(Pros and cons med sexual style, damer som tar meg med hjem vet whats up, men det blir mye nei..)Men nå blander jeg topics her, la oss holde oss til "
stay in set."
Jeg vil legge til, det er ofte at damene har en legit excuse og trenger å snakke sammen fordi de krangle osv. Men det finnner du raskt ut om du approacher flere ganger. En ordentlig sint "STIKK" er en grei indikator.
Og, husk at om det er tidlig på kvelden så er det greit å ha litt adhd bouncy re-approach style, ikke nødvendigvis klamre deg til en gruppe. Men ettersom kvelden nærmer seg slutten bør du prøve å stay in set mer. Da åpner det for at du kan være sosial til f eks ett, og gå litt dypere i samtale etter det. Da kan du re-approache de du har approachet tidligere.
Jeg vil legge til at denne re-approache stilen går best med litt mere normalt, ikke-flashy game. Om du kjører veldig polariserende game, der dama enten hater eller elsker deg med èn gang, så tvinger du dem på en måte til å ta stilling til deg raskt. De som elsker deg da vil elske deg, men de som hater deg går muligens i vranglås om du fortsetter å re-approache på samme måte. Jeg snakker om en slags under radaren approach som ikke er indirekte. En player som oppfører seg som en normal "ikke-player"-fyr. Normal chat. Holde ut tester. Eskalere når det trengs uten å overdrive. Lede osv. All the good stuff.
Ok, det var noen tanker jeg hadde om dette temaet. På ingen måte en fullstendig guide eller noe, men jeg ønsker å skape en arena for debatt, la meg høre hva dere har å si om dette!