Hei! Er ny på forumet og ekstremt fersk når det kommer til feltet
sjekking.Er ikke den mest velformulerte, but here goes:
Først vil jeg gjerne takke gutta i gode vibber, dere har rett og slett redda livet mitt. Kom over bloggen ved en tilfeldighet og har vært hekta siden. Har lest alt som er inne på bloggen, forumet og selvfølgelig kjøpt boka til Andreas, fantastisk!
Jeg er mann i tidlig 20-årene og har aldri vært flink med damer eller sosiale settinger. Noe av grunnen til dette nok personlige trekk og vaner (innadvendt og trives godt i eget selskap) , men også andre årsaker. Jeg kommer fra et lite sted på den norske landsbygda og har i alle år vært en skikkelig bygdegutt. I tenårene fløy av sted der skole og individuell idrett tok all min tid. Min interaksjon med jenter har derfor vært svært begrenset (så knapt på de) og de samme kan vel sies om mitt sosiale jeg. I tillegg har bedrevet jeg friluftsliv som jakt og fiske i tillegg, noe som ikke akkurat har høynet mine sjangser til å «mingle» med det motsatte kjønn eller sosiale settinger. Det samme kan vel sies om klesstil, dog det har skjedd noen forbedringer.
Det hele begynte for nesten 2 år siden med at noen kompiser av meg hadde lest the game og vi lasta ned et slags sjekkeprogram og noen pua greier. Når jeg ser tilbake tenker jeg, herregud, men samtidig var det min søken som gjorde at jeg snublet over 0330. Så noe godt kom ut av det.
I sommer var en av mine kompiser på Bootcamp uten at jeg var klar over det. Men i sommer satt vi å snakket om damer og vår frustrasjon til temaet. Så ut av det blå lurte han på om jeg hadde hørt om gode vibber, 0330 og hele pakka. Og det hadde jeg,. Etter det kom det frem at han hadde vært på bootcamp og fikk ikke gitt dere nok skryt. Så jeg må nok få satt av ei helg bare jeg får lagt av nok kronasjer. Vi har hatt mange samtaler omkring temaet og vært på byen noen ganger, men problemet er/har vært at vi bor svært grisgrendte strøk og bygdedyret lever i beste velgående, man skal knapt ha sett på ei dame før alle vet/snakkes om det.
For tiden studerer jeg på et middels stort sted på Østlandet og her er mulighetene til å utvikle seg større en på mine hjemtrakter. Bygdefester og hjemmefester der målet er å bli mest mulig drita er et tilbakelagt stadie, fokuset har endret seg til sosialisering og møte damer på byen. Stedet har noen uteplasser og mange flotte utgaver av det motsatte kjønn. Så det er muligheter så absolutt. Det er bare meg det står på.
Det som har vært det viktigste for meg har vært det å lære å ta initiativ, eskalere og lede ovenfor jenter. Når jeg ser tilbake på mine «damehistorier» så har det vært helt klart at det har vært jenter som har vist sin interesse for meg, men jeg gjorde ikke noe med det. Unntakene har vært når begge parter har vært godt nedi glasset......Jeg visste ikke hva eller hvordan...Det verste er at det har vært FINE damer som har vist interesse ( selv om jeg ikke er noen kjekkas, snarere tvert imot)..Dette har frustrert meg i ettertid...
Min forbedring det siste halve året har ikke vært annet enn formidabel, hvis man skal se på utgangspunktet jeg hadde. Så jeg har hatt en svært god utvikling, men jeg er fortsatt langt nede i startgropa og er «rookie» så det holder. Når jeg ser tilbake på min oppførsel til og rundt jenter er jeg nesten usikker på om jeg skal grine eller le. Men, har alltid vært han «snille og skikkelige» gutten som aldri gjorde noe «galt» mot jenter (i allefall ikke sjekke de opp) . Samt vært svært reaktiv. Jeg hadde aldri verktøyet til å bli god med jenter, men nå har jeg det og jeg har blitt bedre (kunne nesten ikke blitt verre). Jeg har faktisk dratt ut på byen noen ganger helt alene edru, utrolig skummelt, men også ekstremt lærerikt. I tillegg har overflod blitt en viktig del av tankegangen når det kommer til jenter generelt. I tillegg vil jeg si at jeg har blitt mer bevisst på meg selv, hvordan jeg oppfører meg, kroppsspråk etc. Har vel begått alle feilene som finnes i boka..
Jeg gjør masse feil hver gang jeg er ute, så jeg lærer for nesten hver gang. Jeg kan slite med å åpne (redd for avvisning) , føre samtaler, kan glemme å ta tlf nummer, gi opp for fort osv. Mange feil, men det positive er ved senere ettertanke så forstår jeg som regel hva jeg burde ha gjort/sagt eller hva jeg ikke burde ha gjort. Så det kommer seg.
Positive episoder:
-åpner damer og hilser på folk.
-fyr prøvde å jage meg vekk (han slet selv med å sjekke dama og hun var ikke gira) og han var ikke gira på at jeg skulle hilse på henne. Begynte å peke mot meg å fekte med armene 20-30 meter unna på gata da han skjønte at jeg hadde tenkt til å hilse på dama.
-driver å ordner profil på sukker
-møt damer, eskalert, fått nummer, tafsing, klining, sex osv.
-blitt mer sosial og «normal»
Feil jeg har begått:
-angst for å åpne
-klint med damer foran venniner
-glemmer å ta tlf nummer
-dårlig til å følge opp etter å fått nummer/vært ute på byen. Enda ikke fått til noen kaffe «dates» eller lignende enda...
-adda damer på fjeseboka
-sliter med intensjon og humør av og til
Langt første innlegg, men ble noen tanker jeg kunne reflektere rundt selv også.
Satser på at jeg greier å følge opp dette, finne noen allierte her jeg bor nå og holde meg aktiv på forumet.