Undertøy

Started by piken, August 04, 2013, 13:37:28 PM

Previous topic - Next topic

Koraboros

Det meste som er tettsittende er fint. Sånne pløsete bestemortruser er ikke fint.

Lego

Quote from: piken on August 04, 2013, 13:37:28 PM
Selv digger jeg blondeundertøy og bruker som regel hipstere fra Gina Tricot og Bh-er fra Hennes og Maurits (nå gått over til Lindex).

You're doing it right! ;)
- Lek med Lego

Anugita

Er det rart man elsker ebay?  :-*

Alle her er under 100-lappen  :-*
Sett 1
BH
Sett 2
Sett 3
Sett 4

piken

Se der ja, det var ikke dårlig deal! Digget sett 2 og 4! :)

Knut

Jeg må bare si at etter min mening så er g-stringen den mest sexy oppfinnelsen som noen gang er konstruert. Alle mulige variasjoner av g-stringen + bh/tilbehør som passer til hver spesifikk g-string, er den undertøys-kombinasjonen som jeg tror flest menn synes er mest sexy. Selve g-stringen har blitt et sterkt sex-symbol, så jeg tror vi menn (og eventuelt også jenter) assosierer sex mye mer med den enn det vi gjør med andre typer undertøy. "You can never go wrong with a g-string."

Unloved

#20
Quote from: Knut on October 04, 2013, 19:59:38 PM
"You can never go wrong with a g-string."

I wouldn't be too sure...



Anders GV

Quote from: Unloved on October 05, 2013, 13:45:06 PM
Quote from: Knut on October 04, 2013, 19:59:38 PM
"You can never go wrong with a g-string."

I wouldn't be too sure...
Er det et bilde av deg da?

Egil GV

Gjør en ting du er redd for hver dag!

Unloved

Quote from: Anders GV on October 05, 2013, 18:39:57 PM
Quote from: Unloved on October 05, 2013, 13:45:06 PM
Quote from: Knut on October 04, 2013, 19:59:38 PM
"You can never go wrong with a g-string."

I wouldn't be too sure...

Er det et bilde av deg da?

Hvis svaret er ja, får jeg en date med deg da? ;)

zodd

Quote from: Knut on October 04, 2013, 19:59:38 PMSelve g-stringen har blitt et sterkt sex-symbol, så jeg tror vi menn (og eventuelt også jenter) assosierer sex mye mer med den enn det vi gjør med andre typer undertøy. "You can never go wrong with a g-string."

Enig! Den får deg til å tenke på sex øyeblikkelig.

På ungdomsskolen kunne jeg gå flere timer uten å tenke på sex, men så snart jeg så en jente med g-strengen over buksekanten var det gjort. Kåt som faen :)

Knut

#25
Quote from: zodd on October 09, 2013, 18:07:47 PM
Quote from: Knut on October 04, 2013, 19:59:38 PMSelve g-stringen har blitt et sterkt sex-symbol, så jeg tror vi menn (og eventuelt også jenter) assosierer sex mye mer med den enn det vi gjør med andre typer undertøy. "You can never go wrong with a g-string."

Enig! Den får deg til å tenke på sex øyeblikkelig.

På ungdomsskolen kunne jeg gå flere timer uten å tenke på sex, men så snart jeg så en jente med g-strengen over buksekanten var det gjort. Kåt som faen :)

Haha! Skal late som at jeg ikke var en dyreart på ungdomsskolen, og ikke kjenner meg igjen i dette på noen måte....

Knut