Hva gjør en jente rå i senga?

Started by Miss Føniks, October 21, 2013, 21:11:01 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hvordan er en ideel jente for deg i senga?
Hva er det lille ekstra? :)
Er det noe en jente har gjort for deg,som du aldrig glemmer?

Tenkte jeg skulle begynne og overaske han min litt :P
Setter pris på tips!

Undertøy + ta mer styring er stikkordene mine tror jeg ;)
The Phoenix always rises from the asses

VB

Initiativ er alltid bra.
Åpen for å prøve nye ting.
Ikke redd for å si hva hun vil.
Kommunikasjon. (Er nok det viktigste, å åpent kunne snakke om hva man vil og liker gjør sex mye bedre)

Tassorone

1. At hun viser at hun liker det jeg gjør. Dette er nok det viktigste for min del. En jente som stønner høyt og virkelig gir uttrykk for at hun liker det jeg gjør er nok det viktigste for at sexen skal være bra.
2. At hun vet akkurat hva hun liker. Jenter som vet hva de liker og ikke er redd for å si det er lettere å ha med å gjøre og sexen blir bedre for både hun og meg.
3. At hun er seksuelt fri og åpen. Med dette mener jeg at hun er åpen om sin seksualitet, at hun kan snakke fritt om hennes fantasier og hva hun tenner på, i tillegg til at hun er åpen for å prøve nye ting i senga.

Den diggeste sexen jeg har hatt var med ei dame på rundt 35-40. Masse erfaring, hun bare visste hva hun likte og hun gjorde det seff ekstra digg for meg også fordi hun var syyykt god til å suge og var utrolig seksuelt frigjort. :)
Go the extra mile. It's worth it.

Roark

slettet

Koraboros

1. At hun forteller/viser hva hun liker, og at hun liker det vi gjør
2. At hun tar initiativ, kysser og berører meg
3. At hun bruker musklene i skjeden så jeg kjenner at jeg er inni henne selv med kondom på

vinnersmilet

Denne er litt egoistisk selvfølgelig, men sjelden tesosterontelegrafen ikke plinger positivt hvis man våkner av av å bli sugd. Ellers er aksept og intiativ store greier for de fleste.