Briller på byen, briller på date

Started by Lazy, November 07, 2013, 19:02:05 PM

Previous topic - Next topic

Lazy

Dere ser topic..
Begynnte nylig med briller, mest for lesing, undervisning, praktiske årsaker.
Men i ettertid har jeg tenkt litt på det, hva sier folket til briller på date, og byen?
Det vil jo være ett litt "nerdete" innslag til en ellers bad-boy/GV-stil.

Er noe i denne duren jeg bruker selv, ble forsåvidt plukket ut av optiker som mente dem passet meg bra, så vet vi det..

http://www.madeinitaly-e.com/eyeglassesversace/landing_page_versace_4%20copia.jpg

Noen tanker?!

fri90


TopGun

Finnes masse fete briller der ute. Bruker selv briller, men føler at det kanskje kan se litt "try-hard" ut på byen. Går heller uten.

Nissen

Briller kan være bra eller dårlig. Det kommer an på om brillene passer innledes resten av stilen din og selfølgelig om dette er en kul stil. Dersom du ser ut som en datanerd fra 1990 ( nerdestil kan jo være kult ref. big bang teory) og brillene dine bare forsterker dette inntrykket så er det så klart dårlig. Men med kule briller tror eg absolutt dette kan være spille til din fordel.

Eg bruker briller selv så er ikke helt objektiv. 8-)

Lazy

Klart dette vil variere fra person til person, brilletyper osv.. Så det er et vel egentlig umulig å si sikkert uten noen bilder da..
Funket fint på meg. NR-closed en søt jente mens jeg venta på daten min, og fclose noen timer senere..

Briller gir meg superkrefter.

Anders GV

Ikke bruk briller på byen.
Om du ønsker et mer utdypende svar, bruk det lukkede forumet :)

Unloved

Så lenge du kler briller er det vel ikke noe problem... ?
Spørsmålet er om du kler dem, og om de passer stilen din ellers.
F eks ser de modellene i laser-reklamene ofte mye bedre ut MED briller enn uten, mens det nesten er omvendt i brille-reklamer.