Hei folkens. Ny her men damer og teori har jeg holdt på med lenge, hehe. Jeg har i det siste vært på en del førstedater via nett og tinder, den relativt standarde kaffedaten. Normalt sett når jeg har møtt jenter har jeg dratt dem med ut på aktiviteter ettersom dette er mitt rette element, for eks ut i marka eller på klatring. Derimot opplever jeg at det er mer utfordrende og få med folk fra nett på dette første gang, det virker som det framstår litt utrygt. Det kan selvfølgelig ha noe med min måte å kommunisere med dem på opp til dette punktet, men det var uansett ikke det jeg ønsket å ta opp.
Jeg lurer på om noen har noen gode tips og erfaringer på hvordan gjøre en kaffedate spennende. Jeg har alltid lange gode samtaler, men finner det utfordrende å eskalere og få i gang flørten over bordet. Samtalekjemien er stort sett der mens jeg opplever å stange litt i veggen ellers. Lette berøringer får man til noe av, jeg slenger inn flørtende bemerkninger og emotional spikes, drar dem gjerne med ut på en liten gåtur, men syntes det går trått ifh til hva jeg har erfaring med når jeg får damene med ut. Som sagt, har noen tips, erfaringer og dele hadde det vært spennende å lese. Eller er det jeg som har for store forventninger til en slik date?