Trenchcoat

Started by babyface, December 03, 2013, 18:25:23 PM

Previous topic - Next topic

babyface

Har vært innom ganske mange butikker i det siste, men klarer ikke å finne noen som har en klassisk trenchcoat som passer. Siden jeg er høy og tynn, er det største problemet å finne en som er stram nok. Noen som har forslag om butikk eller nettbutikk?
Tenker i beige/brun, noe lignende dette:


Reas

Om du finner en som sitter bra overskuldrene, så skal det ikke mange hundre lapper til for å få den tilpasset hos en skredder.

Egil GV

trenchcoat tas som regel vekk før vinterkolleksjonen kommer, den er som regel tilbake i butikkene til våren. Da kan du regne med å finne den på volt, brandstad, zara, follestad, kanskje h og  m. Du kan også finne på nett, men det blir vanskelig å kjøpe da man må prøve hvordan den sitter.
Forøvrig vil jeg ikke anbefale å kjøpe brun. Kjøp heller beige eller en mørkere hvis du vil ha en som er enda mer anvendelig.
Gjør en ting du er redd for hver dag!

TopGun

Volt har, prøvde den på torsdag.

vinnersmilet

Mørkeblå/svarte trenchcoats er det inflasjon i, men det er et veldig fint plagg på menn som er høye og slanke.

babyface

Takk for hjelp dere, kjøpte en i beige på Zara  :)

Reas

Slitan, ligger du ut bilde?  :)

Smooth

Åpner denne igjen istedetfor å starte en ny. Passer trench coat for en som er litt babyface? Eller bør jeg heller sikte meg inn på skinnjakker, slik at jeg fremstår mer maskulin?

Og hvis trench coat passer, burde jeg ta mørkeblå?