Meetup for hele forumet!

Started by Andreas GV, February 05, 2014, 16:43:46 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Hadde det vært hyggelig om de som vil hadde møttes over en kald cola/varm kaffe og blitt litt bedre kjent?

Ja det hadde det!

Onsdag 19. februar kl 1800 og utover på Hard Rock Cafe i Karl Johan kan de som vil komme bort og si hei til den hyggelige, temmelig normale og lite farlige gjengen som sitter der.

Både gutter og jenter er velkommen, både tidligere deltagere på kurs og folk som bare benytter forumet vårt. Det kan godt hende at det dukker opp en eller to karer fra Gode Vibber-staben også ;)

Vel møtt!

(skulle Hard Rock være stengt eller noe uforutsett skjer så poster vi bare hvor vi går i denne tråden).

Ananas

Spenstig! Skulle ønske jeg kunne!

--WTF?--

Kanskje jeg tar turen over fjellet!
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

MaleOslo

definitivt interressant!
bra tiltak!

Andreas GV


Andreas GV

Jeg sitter rett til høyre opp trappa. Briller og svart skjorte ;)

Potet

Hvordan var Meetupen? Mange fra forumet som møtte opp? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Andreas GV

Tror regnværet gjorde at vi ikke ble like mange som sist, men vi var en gjeng med både tidligere bootcamp-deltagere og et par nye ansikter.

Potet

Hyggelig å høre det var noen nye som møtte opp! Skal forsøke å komme neste gang hvis det ikke crasher med noe obligatorisk skole.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!