Bare hyggelig å kunne prøve å bidra!
Flørting + sitte med henne = da var det bedre enn jeg så for meg.
Ok, skjønner, du rakk aldri å legge deg på sofaen, det var et forslag..
...Uansett så er poenget det samme:
Det virker som du tolker og analyserer hva du tror hun vil uten å ha grunnlag for å vite hva hun vil. Altså, du melder deg frivillig til å foreslå en avgjørelse "av hensyn til henne" når du ikke vet hva hun
Faktisk vil/ hva "hensyn til henne"
faktisk er. Du tenker to steg fram på den litt for hensynsfulle stien og "tar avgjørelsen for henne" på en måte:
"
siden hun akkuratt hadde slått opp var det litt for og se kva hun ville"
Her er
din antagelse (,ikke
nødvendigvis hennes faktiske vilje) at :"siden hun har gjort det slutt så ønsker hun å ikke at noe skal skje i kveld"
Det er hennes ansvar som et voksent menneske å ta stilling til om det er for tidlig for henne å ha sex etter bruddet, hva er det du "roter rundt oppi hodet hennes" og tolker for..?
I det minste vær
åpen for muligheten at hun kanskje vil ha sex. Hun er jo singel.. Hun er jo på nach med deg... Hun ble jo igjen etter at de to andre dro hjem...
For din og hennes del, det er bedre å
1) prøve seg uten å tolke i negativ retning og dermed skyte seg i foten FØR du har prøvd
2) være uavhengig av resultatet/ happy uansett om det blir sex eller ikke
3) ha antennene ute i real-time (ikke to steg framover i tolke-land) og stole på hun sier fra om hun ikke vil, om det så er at hun sier "NEI" eller om hun bare blir litt anspent og ikke er
med. (Isåfall, så klart stopp)
I tillegg, siden jenter ofte ønsker å slippe å ta ansvaret for at sexen skjer for å slippe å risikere å virke billige, er det nødvendigvis ikke så lurt å verbalisere hva som skjer.
"Hva vil du..?"
Eller
"Vil du at jeg skal ta sofaen..?"
Det er ikke sikkert at hun ville ta stilling til sånne ting.
Om hun "tvinges" til å ta stilling til dette verbalt, vil hun mest sannsynlig svare alternativet som får henne til å framstå best, ikke nødvendigvis det hun vil.
(Legg btw merke til at hun sier "det blir feil om du skal sove på sofaen" og "det er god plass til begge i senga", vil ikke si noe om det hun muligens ønsker skal skje)
Nå gikk det jo tilsynelatende bra siden hun jo inviterte deg til senga igjen etter du var "Mr. Nice Guy" og foreslo sofaen. Men, det at
hun nå var den som inviterte
deg til senga
kan ha
bidratt til at hun nå følte at sexen ikke kunne skje fordi at å ligge i senga sammen var hennes forslag, og om sexen skjedde var det derfor nå hennes ansvar. Men, det blir spekulasjoner og muligens er overtolkning fra min side igjen.
Poenget er, la jenter avgjøre for seg selv. Så lenge du er en bra fyr med gode intensjoner og antennene ute kan du lede ting i riktig retning. Ikke tolk hva du tror hun tenker, heller prøv deg og se hvordan hun reagerer. Ikke legg for mye vekt på hva hun sier hun vil/ ikke vil (fordi hun ønsker å slippe å bære ansvaret), med mindre hun sier NEI.
Om du havner i vennefella ofte er det gjerne fordi du ikke eskalerer ting videre.
Ok,
zzzzleep tight
FatBwoiii.