Reise langt for "date" nr 2?

Started by piken, January 30, 2015, 22:57:21 PM

Previous topic - Next topic

Sharpie

Så bra turen gikk bra  :)

Er ikke for seint å sende melding om at du koste deg! Har opplevd at folk sitter enda mer pris på det, om de for den når det har gått en stund


Love

Flørt i vei;)
Henvis gjerne til ting dere gjorde sammen, typ "håper jeg får sjansen til å leke i snøen med deg igjen." eller liknende:D

piken

Okei, da tester vi å flørte litt for å lage litt sånn "savne hverandre"-stemning. Jeg merker bare at jeg er superredd for at han plutselig skal forandre mening og ikke like meg likevel, men jeg tror vel egentlig at det bare er jeg som tenker for mye.

Før jeg dro og besøkte han så var jeg usikker på om jeg likte han, jeg turte ikke håpe på noe og var derfor litt "care" - da var det ingen problemet i å få han til å jakte på meg. Nå som jeg vet at jeg liker han så sitter jeg med et konstant behov for bekreftelse og oppmerksomhet og må hele tiden forsøke å dempe impulskontrollen min. (lyst til å sende han 20 snapchats om dagen, men lar vær fordi det er litt overload)

Uansett, det er god stemning (jeg må bare lære meg å slappe av når jeg liker noen), jeg har sagt at han gjerne må besøke meg (sa det i en sånn "nå skulle du vært her så vi kunne kose"-samtale) og ting må vel egentlig bare gå sin gang nå. Prøve å holde liv i relasjonen frem til noe mer blir avtalt, men heller ikke stresse mer med det enn det faktisk er verdt.

Love

Tipset her inne er å legge seg på samme nivå av kontakt som han, dvs la han ta føringen...men selvsagt flørte det du kan når dere har noe gående (sms eller chat osv)
Fordelen med avstand er at man savner hverandre...det er også ulempen:D

piken

Stemmer, glemmer alltid den "regelen" jeg. Skal prøve å huske på det nå og gi han litt rom for å savne meg. Tror ikke jeg har vært spesielt masete egentlig, har bare følt på det de siste dagene når jeg har hatt mye ledig tid. Heldigvis skal jeg på hytta uten mobildekning og internett i påsken, så da blir det mulighet for 100% avkobling :)

piken

På tide med en liten oppdatering her.

Har nå møtt fyren min et par ganger og ting er veldig bra. Avstanden er jo fortsatt der, men som student som har ganske mye i perioder så synes jeg egentlig at det ikke er så farlig enda. Det gjør også at jeg får noen dager på å la alle inntrykk senke inn etter vi har møttes og vi får begge kjenne på det at vi savner hverandre.

Akkurat nå er det som svirrer mest i hodet mitt:
1. Vi har ikke avtalt noe, men jeg har begynt å føle at det kanskje er dårlig gjort av meg å hende på eks. Tinder.
2. Han har hilst på pappaen min (full match der, lol) og jeg er litt nervøs for om han syns det var litt "mye" (det var ikke planlagt)
3. Hvordan vet jeg at det er kjærestemateriale? Sånn som nå så er det jo kjærestemateriale, jeg tror jeg er forelska, men jeg gidder ikke å bli sammen for å så oppdage noe jeg ikke liker etter 2 uker og så måtte gjøre det slutt. Eller blir man aldri 100% sikker?

Love

1. Kan vel ta en pause fra Tinder?
2. Det går sikkert fint;)
3: Man blir aldri sikker fordi ingen er perfekte, alle har feil og i perioder er man lei....blir t.o.m lei av meg selv innimellom:D Og folk gjør det slutt, etter to uker, 5 år eller 10 år.... og noen gjør det aldri slutt;) Ingen garantier der!

piken

Quote from: Love on May 19, 2015, 21:48:02 PM
1. Kan vel ta en pause fra Tinder?
2. Det går sikkert fint;)
3: Man blir aldri sikker fordi ingen er perfekte, alle har feil og i perioder er man lei....blir t.o.m lei av meg selv innimellom:D Og folk gjør det slutt, etter to uker, 5 år eller 10 år.... og noen gjør det aldri slutt;) Ingen garantier der!

Takk for svar, Love :) Trenger nok bare litt tid til hjelp for å finne ut hva jeg føler og vil. Men dette føles generelt bra nå og har har så godt som alle kvalitetene jeg ser etter i en mann :)


Josep_


piken

Hyggelig med oppfølgingsspørsmål :-)

Akkuat nå går det litt treigt her faktisk. Har trodd det har gått fint inntil denne uka, men ser nå at det egentlig har vært litt treigt lenge. Møtte en ny fyr helt ut av det blå (altså ikke tinder osv) forrige helg som er så mye mer tilgjengelig og på - og akkurat nå er det hva jeg trenger merker jeg. Har bare kjent han nye en uke, og vet ikke hva jeg vil der, men ved å møte han har jeg fått litt perspektiv på hva jeg egentlig vil ha. Og jeg vil ha det bra her og nå, ikke investere masse tid og ressurser i noe som potensielt kan bli bra i fremtiden.

Så da koser jeg meg med sommerflørt i Oslo og ser an om jeg fortsatt er gira på å treffe avstandsfyren etter ferien.

Greeneyed


Josep_

Høres fornuftig ut. Hvordan har det gått med denne sommerflørten :)?

piken

Det går bra med sommerflørten :) etter bare få uker er vi allerede som kjærester hver gang vi er sammen og begge prioriterer å være med hverandre minst en gang i uka. Vet ikke helt hvor jeg er følelsesmessig enda, men er absolutt sjarmert og det er potensiale for å bli noe mer dersom ting passer seg sånn :)