Noen som kan anbefale en Psykolog i Oslo området?

Started by Johnnyboy, December 13, 2016, 11:05:05 AM

Previous topic - Next topic

Johnnyboy

Hei, har insett at jeg ikke bare kan gå utenfor komfortsonen min for og bli bedre på dette. Kan noen anbefale en psykolog som er dyktig på relasjonsproblemer/"dameproblemer" og sosial angst/sosiale ferdigheter, helst en mann.
Send meg en Pm.
Takk 

The Stig

Jeg kan relatere til problemet ditt. Jeg klarer heller ikke presse meg ut av komfortsonen, selv om jeg vet hvor viktig det er for enhver fremgang.
Du er ihvertfall så heldig at du bor i Oslo hvor det er et stort miljø av menn som har samme ambisjonene. Kanskje det som hadde vært bedre enn en psykolog er for deg å kontakte en eller flere av disse og prøve å presse hverandre ut av komfortsonen. Man kan snakke,og lese så mye man vil, men det kan ikke sammenlignes med å faktisk ta affære.
bye bye comfort zone.Just die already.

fri90

Enig med the Stig. Hvis det ikke er havy issush og angst du må ha profesjonell hjelp til har du mye mer ut av å :
         1.Finne noen andre Gv folk /andre som liker å gå ut.    2. Kjøpe boka tii Andreas og bli kjent med teorien
         3. Pushe deg selv å gå ut masse også vurdere Gv kurset..

Er ingen vei utenom ndu må gå ut masse, pushe deg og lære av folk som allerede er flinke. Ikke tenk så mye teori det er den mest klassiske feilen å bli opphengt i og tenke for mye.,viktigste er at du kommer deg ut og prøver. Det er det som skiller mellom de som blir god og de som ikke blir det.

Johnnyboy

#3
takker for svar :) ja, er mer dyptsittende angst/heavy issues. Sorry forklarte meg litt dårlig i første post. Jeg klarer og gå ut av komfortsonen min, men jeg sitter igjen med mye dårlige følelser i etterkant.