Jenter: Vurdere noen bilder til nettprofil

Started by Levator, July 01, 2016, 00:39:20 AM

Previous topic - Next topic

Levator

Hei,

Er det noen jenter som kan vurdere et par profilbilder av meg?

Kontakt meg her eller via personlig melding, så sender jeg en link av bildene jeg har. På forhånd takk!


Levator

Ingen jenter som vil vurdere bildene mine??:):):)) jeg svarer med engang når som helst!:D;)

Endre GV


fri90


Endre GV

#5
Jepp, alle mine bilder på Tinder og happn er plukket ut der. Du har også muligheten til å få veldig mange til å vurdere bildene dine.

Edit: Har oppdaget at photofeeler ikke kan sjekke for deg hvordan bildene det velger ut passer sammen. Fikk tilbakemelding fra en jente på at i ett av bildene så jeg ut som jeg var mye yngre enn i resten.

Edit 2: Om du ønsker å øke personlighetsinntrykket så er dette en blogg verdt å lese https://blog.photofeeler.com/does-posing-with-dogs-make-men-more-attractive/

Josep_


surforia

Jeg har veldig dårlig erfaring med photofeeler ihvertfall. Fått skyhøy score i dating-seksjonen på flere bilder, men absolutt NULL respons på Tinder

fri90

bruker du betalings tenesten der eller den gratise og hvor mange jenter der inne vurderer :)?

surforia

Har brukt betalingstjenesten. Lastet opp 4 bilder til sammen.Det er riktignok bare 20 stemmer på hvert bilde, så muligens litt lavt antall å basere seg på. Likevel har jeg fått over 90 % i score på alle kriteriene på hvert bilde, så hadde håpet på litt respons på Tinder ihvertfall ::) Resultatet har vært 0,000 macher. I og med at jeg la ned sinnsykt med arbeid i disse bildene, kan du si at jeg er ganske skuffet, aner ikke hva jeg skal gjøre  :P

fri90

Hmm..funket for meg..bruker akkuratt det samme...kan det være at bildene generelt er dårlige..for posete eller  noe emd teksten du skriver som kan ødelegge? Har du tinder pluss feks?

surforia

Formålet med photofeeler er vel å avdekke om bildene er for dårlige eller for posete :P Skriver kun kort og informativt i teksten. Også prøvd meg uten tekst ;) Vanlig Tinder, ikke Tinder pluss

fri90

Da ville jeg kjøpt tinder pluss og prøvd boost, vil nok hjelpe, hvis ikke må du ta mange flere bilder og la jenter velge ut de beste

Planka

Quote from: Endre GV on March 29, 2017, 10:28:04 AM
Jepp, alle mine bilder på Tinder og happn er plukket ut der. Du har også muligheten til å få veldig mange til å vurdere bildene dine.

Edit: Har oppdaget at photofeeler ikke kan sjekke for deg hvordan bildene det velger ut passer sammen. Fikk tilbakemelding fra en jente på at i ett av bildene så jeg ut som jeg var mye yngre enn i resten.

Edit 2: Om du ønsker å øke personlighetsinntrykket så er dette en blogg verdt å lese https://blog.photofeeler.com/does-posing-with-dogs-make-men-more-attractive/



Står du enda på dette ? at hund kan hjelpe på og få flere matches?
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

henrik610

Jeg tror at hvis du har et veldig genuint og fint bilde med DIN hund så er det ok, ikke ellers.

Også har jeg veldig veldig mye bedre erfaring hvis jeg har profiltekst kontra uten. Bare skriv noe enkelt, f eks: "det beste jeg vet er trening og tacos".

Uten tekst er ganske kjedelig synes jeg, tom når jenter ikke har det.

Også: passer bildene sammen? dvs er der en god blandning eller er det f eks samme pose/samme klær/miljø? Tenk på at det er bedre med litt varierte bilder  :)