Hallo help

Started by Breakdown1223, October 16, 2020, 01:07:37 AM

Previous topic - Next topic

Breakdown1223



Hei
Har lest på bloggen en periode og sjekkeboka er interessert i det praktiske. Jeg føler dere kan hjelpe meg med det. Sjekket hva slags kurs dere tilbyr. Det står at dere tilbyr bare i 2021 i fabruar og mai er det grunn til at dere ikke har noen kurs i mars april spesieltr sånn earlybird greia bra tilbud for meg er student skjønner du.

Og er det mulig å sende email direkte ril Andreas. Hvis hva hva er emailen har noen andre spørsmål også jeg ikke kan skrive her .
Takk på forhånd

Andreas GV

Quote from: Breakdown1223 on October 16, 2020, 01:07:37 AMDet står at dere tilbyr bare i 2021 i fabruar og mai er det grunn til at dere ikke har noen kurs i mars april spesieltr sånn earlybird greia bra tilbud for meg er student skjønner du.

Hei! Vi tester å holde bootcamps litt sjeldnere, men heller ha med flere om gangen sånn at deltagerne blir kjent med flere som de kan dra ut sammen med i etterkant av bootcampen.


QuoteOg er det mulig å sende email direkte ril Andreas. Hvis hva hva er emailen har noen andre spørsmål også jeg ikke kan skrive her .
andreas@godevibber.no