Jenter kun opptatt av utseende

Started by MaleOslo, November 11, 2021, 21:58:22 PM

Previous topic - Next topic

MaleOslo

Legger denne her og pga mer aktivitet her enn i nettdating forumet.

Andreas sender ut mye bra mailer, og leser der blant annet at de fleste jenter ikke bryr seg om utseende, men om personlighet.

Jeg er delvis på tinder, men liker å holde en lav profil, og har derfor svart bilde. De få matchene jeg får ender opp i snapchat, der jenta vil ha bilde. Men etter å ha vist bilde forsvinner interessen helt, eller så sier de rett ut at jeg ikke er hennes type.

Så hvordan forklarer dere det? Jenter er opptatt av utseende likevel og er like overfladiske som oss gutta?

Kjuagutt

#1
Du burde få noen gode bilder til Tinder-profilen din. Nytter ikke med svart bilde og sende et kjapt bilde fra snapchat når jenter spør om det. På Tinder har man et enormt utvalg og jenter (også menn til en viss grad) vil bli enda mer kresen på utseende og utstråling på bilder siden dette er omtrent det eneste man har å forholde seg til. Bilder trumfer alt annet når det kommer til nettdating. 

På byen spiller helt andre ting inn, som personlighet, evne til å ta ting videre osv så lenge du kler deg bra og tar vare på deg selv. Disse tingene får man ikke fram gjennom en Tinder-profil.

MaleOslo

Quote from: Kjuagutt on November 12, 2021, 15:40:38 PMDu burde få noen gode bilder til Tinder-profilen din. Nytter ikke med svart bilde og sende et kjapt bilde fra snapchat når jenter spør om det. På Tinder har man et enormt utvalg og jenter (også menn til en viss grad) vil bli enda mer kresen på utseende og utstråling på bilder siden dette er omtrent det eneste man har å forholde seg til. Bilder trumfer alt annet når det kommer til nettdating. 

På byen spiller helt andre ting inn, som personlighet, evne til å ta ting videre osv så lenge du kler deg bra og tar vare på deg selv. Disse tingene får man ikke fram gjennom en Tinder-profil.

Bilder er uaktuelt sånn at alle kan se. Må vite hvem som skal se de først. Av personlige årsaker.

Hadde jeg sett ut som Brad Pitt hadde det ikke vært noe problem. Men utseendet betyr tydeligvis alt for å komme i gang.

Hadde først en tinder profil uten bilde med mitt ekte navn. Fikk bra med matcher men samme problem. Stoppet opp ved bildeutveksling. Byttet så profil til et falskt navn og får nesten ikke matcher engang.

Tenker å bytte app,men finner ingen andre enn tinder som er gratis og hvor bilde av seg selv ikke trengs. Noen som vet?

Potet

Betaler du for Tinder kan du velge at kun de du har swipet til høyre får deg opp i swipe-feeden. Hvorfor nekter du å ha eget bilde av deg selv? Du kommer aldri til å få noen som helst decent resulterer på Tinder hvis du begrenser seg så mye. Da er det bare bortkastet tid
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

MaleOslo

Quote from: Potet on November 15, 2021, 17:53:36 PMBetaler du for Tinder kan du velge at kun de du har swipet til høyre får deg opp i swipe-feeden. Hvorfor nekter du å ha eget bilde av deg selv? Du kommer aldri til å få noen som helst decent resulterer på Tinder hvis du begrenser seg så mye. Da er det bare bortkastet tid

Jeg vet at det er veldig begrensende og ødeleggende. Men som sagt livssituasjon gjør det umulig å ha noe bilde. Betale for tinder skal jeg aldri gjøre.

Potet

Quote from: MaleOslo on November 16, 2021, 18:48:32 PM
Quote from: Potet on November 15, 2021, 17:53:36 PMBetaler du for Tinder kan du velge at kun de du har swipet til høyre får deg opp i swipe-feeden. Hvorfor nekter du å ha eget bilde av deg selv? Du kommer aldri til å få noen som helst decent resulterer på Tinder hvis du begrenser seg så mye. Da er det bare bortkastet tid

Jeg vet at det er veldig begrensende og ødeleggende. Men som sagt livssituasjon gjør det umulig å ha noe bilde. Betale for tinder skal jeg aldri gjøre.
Hva er det med livssituasjonen din som hindrer deg å bruke bilde? I mange tilfeller før har jeg hørt folk si det samme, og at det bare var begrensinger de la i eget hode
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Kjuagutt

#6
Quote from: MaleOslo on November 16, 2021, 18:48:32 PM
Quote from: Potet on November 15, 2021, 17:53:36 PMBetaler du for Tinder kan du velge at kun de du har swipet til høyre får deg opp i swipe-feeden. Hvorfor nekter du å ha eget bilde av deg selv? Du kommer aldri til å få noen som helst decent resulterer på Tinder hvis du begrenser seg så mye. Da er det bare bortkastet tid

Jeg vet at det er veldig begrensende og ødeleggende. Men som sagt livssituasjon gjør det umulig å ha noe bilde. Betale for tinder skal jeg aldri gjøre.

Jeg kjøper ikke dette med livssituasjonen din altså. Og hvorfor sier du at du aldri skal betale for Tinder? Det er noen hundrelapper som kan være vel verdt investeringen

MaleOslo

Quote from: Kjuagutt on November 18, 2021, 15:28:09 PM
Quote from: MaleOslo on November 16, 2021, 18:48:32 PM
Quote from: Potet on November 15, 2021, 17:53:36 PMBetaler du for Tinder kan du velge at kun de du har swipet til høyre får deg opp i swipe-feeden. Hvorfor nekter du å ha eget bilde av deg selv? Du kommer aldri til å få noen som helst decent resulterer på Tinder hvis du begrenser seg så mye. Da er det bare bortkastet tid

Jeg vet at det er veldig begrensende og ødeleggende. Men som sagt livssituasjon gjør det umulig å ha noe bilde. Betale for tinder skal jeg aldri gjøre.

Jeg kjøper ikke dette med livssituasjonen din altså. Og hvorfor sier du at du aldri skal betale for Tinder? Det er noen hundrelapper som kan være vel verdt investeringen

Sitter da ikke her og lyver. Har ingen grunn til det.


ShiningKnight

Jeg tenker at de matchene du får er heller tvilsomme. Ettersom jenta ikke vet noen ting om deg. Jenter bryr seg om utseende, men kanskje ikke på den måten du tror. Hvis det skinner igjennom at du tar vare på deg selv og har noe å fare med her i livet, så er det viktigst for jenter tror jeg. En selfie på snap klarer neppe å fange opp slike faktorer, uansett hvor kjekk du er. Husk at kjekke menn ikke nødvendigvis gjør det så veldig bra på tinder.

Kjetil GV

Quote from: ShiningKnight on November 19, 2021, 01:59:39 AMEn selfie på snap klarer neppe å fange opp slike faktorer, uansett hvor kjekk du er. Husk at kjekke menn ikke nødvendigvis gjør det så veldig bra på tinder.

Jepp, enig. For å spesifisere enda mer:

Pene menn er ikke nødvendigvis kjekke(proaktiv+ureaktiv), så å bare være pen er ikke det som er optimalt på Tinder(o. l), selv om det å være pen kan gi noe utslag på reproduksjonsverdien.

Kjekke menn(proaktiv+ureaktiv) kommuniserer ikke nødvendigvis dette i kroppspråket på bildet, så selv om man har det man trenger i virkeligheten, så er desverre et bilde tatt på feil tidspunkt ikke nødvendigvis nok.

Tenker det er naivt å tro at det finnes en app hvor du kan få matcher med heite jenter uten å måtte betale noe for det uten at du trenger å demonstrere hverken tillit eller verdi når jenter ellers kan velge fra øverste hylle(altså profiler som FREMSTÅR bra).

Du må kunne tilby noe unikt dersom du skal vinne frem med en profil uten bilder.

Hvis du bare er ute etter sex og har noen kinks, så kanskje noe som feks Fetlife kan fungere bedre?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Kjuagutt

#10
Quote from: MaleOslo on November 18, 2021, 20:36:58 PMSitter da ikke her og lyver. Har ingen grunn til det.



Du sier at hvis du så ut som Brad Pitt så hadde det ikke vært noe problem. Det henger ikke helt sammen med livssituasjon. Hadde du hatt tro på at du så bra nok ut, ville du nok vært villig til å betale for Tinder også, men slik det er nå føler du kanskje det ikke er noe vits? For meg virker det ganske tydelig at det er slik det henger sammen. Som Potet sier, det hørtes ut som at du legger begrensninger for deg selv.

MaleOslo

Quote from: Kjuagutt on November 20, 2021, 01:19:13 AM
Quote from: MaleOslo on November 18, 2021, 20:36:58 PMSitter da ikke her og lyver. Har ingen grunn til det.



Du sier at hvis du så ut som Brad Pitt så hadde det ikke vært noe problem. Det henger ikke helt sammen med livssituasjon. Hadde du hatt tro på at du så bra nok ut, ville du nok vært villig til å betale for Tinder også, men slik det er nå føler du kanskje det ikke er noe vits? For meg virker det ganske tydelig at det er slik det henger sammen. Som Potet sier, det hørtes ut som at du legger begrensninger for deg selv.

Hadde jeg sett ut som Brad Pitt hadde det ikke vært noen problem å ikke ha bilde. Da ville de få matchene jeg fikk som ville ha bilde, ikke slettet meg pga at jeg ikke var pen nok.


Kjuagutt

Quote from: MaleOslo on November 20, 2021, 11:53:43 AM
Quote from: Kjuagutt on November 20, 2021, 01:19:13 AM
Quote from: MaleOslo on November 18, 2021, 20:36:58 PMSitter da ikke her og lyver. Har ingen grunn til det.



Du sier at hvis du så ut som Brad Pitt så hadde det ikke vært noe problem. Det henger ikke helt sammen med livssituasjon. Hadde du hatt tro på at du så bra nok ut, ville du nok vært villig til å betale for Tinder også, men slik det er nå føler du kanskje det ikke er noe vits? For meg virker det ganske tydelig at det er slik det henger sammen. Som Potet sier, det hørtes ut som at du legger begrensninger for deg selv.

Hadde jeg sett ut som Brad Pitt hadde det ikke vært noen problem å ikke ha bilde. Da ville de få matchene jeg fikk som ville ha bilde, ikke slettet meg pga at jeg ikke var pen nok.


Quote from: MaleOslo on November 20, 2021, 11:53:43 AM
Quote from: Kjuagutt on November 20, 2021, 01:19:13 AM
Quote from: MaleOslo on November 18, 2021, 20:36:58 PMSitter da ikke her og lyver. Har ingen grunn til det.



Du sier at hvis du så ut som Brad Pitt så hadde det ikke vært noe problem. Det henger ikke helt sammen med livssituasjon. Hadde du hatt tro på at du så bra nok ut, ville du nok vært villig til å betale for Tinder også, men slik det er nå føler du kanskje det ikke er noe vits? For meg virker det ganske tydelig at det er slik det henger sammen. Som Potet sier, det hørtes ut som at du legger begrensninger for deg selv.

Hadde jeg sett ut som Brad Pitt hadde det ikke vært noen problem å ikke ha bilde. Da ville de få matchene jeg fikk som ville ha bilde, ikke slettet meg pga at jeg ikke var pen nok.



Det kan nok stemme at han hadde hatt bedre suksessrate enn de fleste med metoden du bruker. Eller, hvem vet-det sies at han ikke hadde så veldig draget før han ble kjent. Uavhengig av dette så blir du helt nødt til å få deg noen gode bilder på profilen din, du kommer ikke unna dette.


Potet

Du hadde fortsatt fått like få matcher hvis du ikke hadde hatt bilde på Tinder, men hadde sett ut som verdens kjekkeste person på snap. Eneste forskjellen er at de få som du fsktisk hadde fått på snap hadde gitt deg mer sjansen.

Har du ikke bilde på Tinder, så tror flertallet at profilen er fake / burner account / du er så stygg eller usikker at du ikke tørr ha bilde / har store issues. Du kan miste drømmedama på at du ikke tørr å ha bilder på Tinder! Og det er vanskelig å få et skikkelig bra bilde spontant på snap, så da gjør du det bare enda vanskeligere for deg selv.

Jeg har en kompis som ikke likte byen, og som var for sta til å bruke Tinder. 5 år senere, med muligens ikke noe sex, så begynte han ned Tinder. Da begynte han å jobbe med seg selv, dro jevnlig på date og nå har han samboer.

Gjør du det halveis, så får du ELENDIGE resultater som mann. Det er bortkastet tid å holde på sånn du gjør det nå. Og når du én dag faktisk gjør et helhjertet forsøk og ser hvor mye bedre det funker, så kommer du til å bli forbanna på deg selv for at du ikke startet tidligere.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Kjetil GV

#14
Quote from: MaleOslo on November 20, 2021, 11:53:43 AMHadde jeg sett ut som Brad Pitt hadde det ikke vært noen problem å ikke ha bilde. Da ville de få matchene jeg fikk som ville ha bilde, ikke slettet meg pga at jeg ikke var pen nok.

Du har i det minste rett i noe.

Brad Pitt ser bra ut på bilder.

Men ikke (kun) fordi han er pen. Fordi han fremstår som kjekk.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]