LES - Regler for forumet

Started by Andreas GV, April 05, 2011, 14:05:36 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Denne delen av forumet er åpen for registrerte medlemmer som ønsker å ta del i Gode Vibber-filosofien.

Reglene for forumet er enkle:

1. Vær snill og grei
2. Ingen reklame*




*Ingen linker til komersielle aktører, forum, blogger osv. Ingen salgstekster eller annonsering.

yaNoregur

Dette er jo enkle å greie regler å forholde seg til  :)

Femininist

Æsj! - og jeg som liker å være slem :(
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

UDA

Ser at vi ikke får tilgang til det originale forumet for det som faktisk har deltatt på BCen. Er det noen spesiell grunn til det?  :'(
No brain, no pain - no pain, no gain

Lars GV

Quote from: UDA on June 06, 2011, 10:30:31 AM
Ser at vi ikke får tilgang til det originale forumet for det som faktisk har deltatt på BCen. Er det noen spesiell grunn til det?  :'(

Den delen av forumet er forebeholdt de som har vært på Bootcamp med Gode Vibber og som da har hele rammeverket av teorien vår til å kunne diskutere det, treffe hverandre, diskutere klesstil, utesteder og hva annet de skulle ønske.

Det har vært ganske viktig for oss å få skapt et stort og lærerikt miljø blant de som deltar hos oss, noe som har gått strålende. Men for ordens skyld har vi kun denne delen av forumet åpent for "utenforstående" som er nysgjerrige og som ønsker å diskutere sjekketeori og annet relevant stoff; det må jo være noen goder og fordeler for de som deltar og tar det helt ut ;)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

UDA

Quote from: Tomcat on June 06, 2011, 17:11:40 PM
Quote from: UDA on June 06, 2011, 10:30:31 AM
Ser at vi ikke får tilgang til det originale forumet for det som faktisk har deltatt på BCen. Er det noen spesiell grunn til det?  :'(

Den delen av forumet er forebeholdt de som har vært på Bootcamp med Gode Vibber og som da har hele rammeverket av teorien vår til å kunne diskutere det, treffe hverandre, diskutere klesstil, utesteder og hva annet de skulle ønske.

Det har vært ganske viktig for oss å få skapt et stort og lærerikt miljø blant de som deltar hos oss, noe som har gått strålende. Men for ordens skyld har vi kun denne delen av forumet åpent for "utenforstående" som er nysgjerrige og som ønsker å diskutere sjekketeori og annet relevant stoff; det må jo være noen goder og fordeler for de som deltar og tar det helt ut ;)

Jeg lukter markedsføring på høyt nivå :P
No brain, no pain - no pain, no gain

sweet

Kult at dere åpner for at følgere av bloggen kan være med i forumet. Jeg reklamerer for halvfire til mange jeg treffer ;D
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

Jungeldyret

Legger til et svar om hvorfor de som ikke har vært på bootcamp har tilgang til det lukkede.

Jeg ønsker ikke at "hvem som helst" skal vite hva jeg driver med, dette har ikke noe med usikkerhet. Synes ikke det er morsomt å stå og prate med en jente så kommer det en kar som har sett meg en gang bort og begynner prate om pickup etc.

Junker

Quote from: sweet on June 06, 2011, 18:38:50 PM
Kult at dere åpner for at følgere av bloggen kan være med i forumet. Jeg reklamerer for halvfire til mange jeg treffer ;D

Det samme gjør jeg! :)

Quote from: Jungeldyret on June 06, 2011, 23:59:31 PM
Synes ikke det er morsomt å stå og prate med en jente så kommer det en kar som har sett meg en gang bort og begynner prate om pickup etc.

Ser den  ;D Så lenge det er ett nettsamfunn for oss lesere som ikke har tilgang til Bootcamp, er jeg fornøyd iallefall! :)

Jungeldyret

Utrolig koselig og møte dere her uansett. :)

Gutterflower

Takker (og kjekt) med en åpen del for oss andre.