Attraktiv oppførsel

Started by Daredevil, June 06, 2011, 18:50:44 PM

Previous topic - Next topic

Daredevil

Først veldig bra at dere har åpnet deler av forumet opp for diskusjoner av div. art.  :)

Dere i GV nevner ofte rett "væremåte"/oppførsel, en som er god med jenter har en attraktiv måte å være på i sosiale sammenhenger. Har dere noen konkrete eksempler eller kan utdype dette litt?

ChristianL

Dette får du lære alt om på Bootcamp :).

Tanken er å være normal, laidback, i godt humør og å eskalere. Ha en metaramme om at det er få gutter som deg, men det er mange jenter der ute for deg. Det er DU som velger og vraker. Har du de tinga på plass og er kongruent med det så er du langt på vei. Man kommer også veldig langt bare ved å tørre å eskalere :).

Gutterflower

#2
I helgen var jeg ute på kino med en kompis, og vi gikk videre ut for en øl etterpå (noe han var uvant å gjøre, da han vanligvis bruker å være god og full i 23-tida)

Long story short. Vi stod ved et bord og pratet da 4 søte jenter og en gutt kom bort og lurte på om de kunne få stå sammen med oss - da vi stod ved stambordet deres.

Det endte med at vi hang sammen resten av den kvelden. Jeg mottok en SMS dagen etter om vi ville join'e dem for vin senere på kvelden. Jeg takket 'ja', mens kompisen min dessverre ikke kunne.

Jeg pleide oppførselen min vel, og hadde en rolig og jovial holdning hele kvelden. Det endte så med at det ble til at vi var 3 jenter og 2 gutter som endte opp på nach. Stemningen var topp og alle hadde det bra, da hun ene sa til meg -

"Du er en kul type altså!"

Og da tenkte jeg. Takk Sondre. Takk Lars. Takk Andy. Takk Anders. Takk Andreas.

8)

VB

#3
Quote from: Gutterflower on June 14, 2011, 13:14:05 PM"Du er en kul type altså!"

Ahh, elsker naar ting som det der kommer ut fra ingen steder. Et av de beste minnene jeg har fra sjekking var forste gangen en jente sa helt uoppfordret at hun liker meg.

Var ute og motte et par jeg kjenner som hadde to venner paa besok. Jeg var allerede sterkt beruset naar jeg motte dem og var i glad humor, ga totalt faen i jenter den kvelden. Jeg gjorde ikke noe spes, jeg bare slapp meg los som om jeg var med venner, jeg var hyggelig og hoffelig mot de to personene jeg ikke kjennte, men det brydde meg ikke om de ikke likte meg. Mindre enn 10 min etter at jeg kom annonserte dama hoyt foran alle de andre "I like you" for hun fortsatte praten som normalt.


Trekker fortsatt paa smilet den dag i dag naar jeg tenker tilbake paa det.

Ellers synes jeg ChristianL hadde et kjempe svar paa sporsmaalet til traadstarter, saa ingenting aa legge til der.

Daredevil

Quote from: ChristianL on June 06, 2011, 21:37:50 PM
Dette får du lære alt om på Bootcamp :).

Tanken er å være normal, laidback, i godt humør og å eskalere. Ha en metaramme om at det er få gutter som deg, men det er mange jenter der ute for deg. Det er DU som velger og vraker. Har du de tinga på plass og er kongruent med det så er du langt på vei. Man kommer også veldig langt bare ved å tørre å eskalere :).

Takk for svar. Jeg gjør nok til mye mer avansert enn det trenger å være. :)

Sondre hadde også en fin post som utdyper litt:

http://www.0330.no/2011/06/hva-vil-det-si-vre-kul.html