Sommerøya

Started by J, July 05, 2011, 23:15:05 PM

Previous topic - Next topic

J

Er det noen her som skal på Sommerøya festivalen?
Fikk et helgepass, så da blir det å ture ned å sove i telt (litt avhengig av været. Hvis det er for dårlig blir det nattferga hjem)

Har ikke hørt om noen av artistene før, så hovedfokus blir å treffe nye folk å sjekke damer. Hvis du skal ned og har disse felles interessene, post under, så snakkes vi! :)

Er 19 år og har ikke mye erfaring innen sjekking. Men jeg lærer og har ingen problemer med å prøve. Forventer av meg selv at jeg lærer litt fort. ^^

En av grunnene til at jeg har så lite erfaring er at jeg fant meg en dame ganske raskt etter at jeg hadde begynt med sjekking (les: faktisk overaskende fort oO ) I tilleg har jeg aldri hatt helt "riktig" vennekrets til å drive på med det.
Nå vil jeg si jeg har basis grunnlaget for å begynne skikkelig, og er dermed ute etter litt nye personer i livet med samme interessen ovenfor sjekking.

Men nok om det. Grunnlaget til posten står på toppen. Men for all del, hvis noen vil treffes uavhengig av Sommerøya, så bor jeg i Oslo og er fult tilgjengelig fram til 25. Da skal jeg inn til førstegangstjeneste.

PS: Jeg er singel nå, så driver ikke på bak ryggen på (eks)dama.



UDA

Er lett med på Oslo delen! Har lett etter noen å sjekke sammen med. Jeg har atm alt for døve kompiser  :P
No brain, no pain - no pain, no gain