Kan jo oppdatere denne tråden her, siden "fasiten" foreligger

Hadde en hyggelig 2nd date med hun jeg nevner i første posten. Dette var en dagdate (noe jeg ikke er så happy for), selv om den startet litt tregt med spising (eneste jeg angrer på i løpet av daten, jeg brukte litt tid på å komme i flørtemodus pga jeg var så sulten først, samt at jeg var litt merkelig utilpass i starten).. Visste at hun kom til å måtte dra noen timer senere og at det var uaktuelt å ta henne med hjem til meg denne dagen, dette var bare en pause rett etter jobb og lesingen hennes. Det som er nesten skummelt, er at dette er første gang jeg har vært på date med ei som "stjeler" ordene jeg skal si og omvendt. Hun tok det opp flere ganger også, "igjen!..". Ganske morsomt!
Under litt aktiviteter senere i daten kom hun borti meg med låret fordi jeg sto litt i veien og jeg beskyldte henne for å flørte med meg, deretter fortsatte vi dette mot hverandre en stund.. altså ganske tåplige greier som jeg syns er morsomt. Ble noen seksuelle temaer og brukte muligheten til å berøre og skape (prøve iallefall) spenning. Når vi skulle dra hvert til vårt 4 timer senere, så gikk jeg jo seff for kysset selv om jeg ikke hadde sett noen åpenbare tegn på at hun ville det.. Tenkte at jeg hadde lite å tape. Det ble en klem i stedet, hun unngikk det ganske så effektivt. Forsøket mitt var ganske åpenlyst, jeg sa noe sånt som "det sparer vi til senere" når situasjonen ble litt klein, tror hun ble litt satt ut

Uansett, på hver vårt transportmiddel 5 minutter senere ringer hun meg og sier hun skylder meg en forklaring.. At det er for tidlig for henne å date enda og at hun gjerne vil finne på ting med meg igjen, men ikke i en slik setting (date). Altså vennefella slik jeg leser det. Men hun presiserte at det er opp til meg om jeg har lyst til å treffe henne igjen. Satt på bussen med masse folk rundt meg, så svarte noe a la at det var greit at hun følte det sånn.
Kudos for at hun turte ringe meg og være så ærlig. Hun her er kanskje litt vel ung for meg (på papiret iallefall, selv om hun mentalt virket til å være på høyde med 10 år eldre jenter og vel så det), derfor var det ekstra overraskende (i positiv forstand, selv om budskapet var negativt). De fleste jeg har truffet (som ikke har ønsket å treffes igjen) har vært eldre enn hun her, men de har alltid sendt sms eller latt være å si noe eller svare på sms.