fikk en ny mulighet av en jente som viste interesse og tenkte å prøve å følge deres råd med å bygge litt mer spenning.
Hun
Hei
Meg
Hei:) Liker det du skriver. Du virker som en jente med mye energi!
Driver med?
Hun
Kan nok stemme at jeg har en del energi ja
Jeg har rolig rydde kveld hjemme, forelesning i morgen tidlig..
Hva driver du med da?
Meg
Passer meg utmerket siden jeg er en rastløs sjel selv
Forelesning på en søndag? Hva slags studier tar du?
Nettopp sett den grønne mil, fantastisk film!
Hun
Går fitness deltid på NIH, da er alle forelesningene på kvelds-og helgetid:)
Har sett nesten hele filmen, men aldri slutten. Og jeg må si meg enig med deg, den er flott!
Meg
Du studerer fitness som i fitness trening?
Følte meg litt gay gråt på slutten, men vi gutter har kanskje gått av å bli emosjonelle
Hva liker du ellers å gjøre utenom trening?
Hun
Ja, er vel sånn smått på vei mot en pt utdannelse, men gjør det hovedsaklig for å forbedre min egen trening.
Utenom trening jobber jeg på en barneskole og trives veldig godt med det, og i helgene foretrekker jeg å være med venner:)
Så hva bedriver du dagene dine med?
Meg
Skulle gjerne sett den kroppen din du..
Barn er koslige, jobbet i barnehage en gang. Helt sjef på barnesanger!
Liker å være på sosiale arangemanger der jeg kan treffe nye folk også har jeg
en stor lidenskap for reising og opplevelser
Hun
Jeg er overrasket over hvor kule barn kan være! Og jeg synger på barnesanger store deler av tiden merker jeg, vet ikke helt om det er bra eller dumt.,
Jeg elsker også å reise! Prøver alltid å reise vekk når jeg har mulighet, men penger og tid setter ofte en begrensning på det..
Meg
Syns det er bra at du er litt barnslig, sånn jenter jeg matcher best med
Tror jeg kan alle kaptein sabeltann sangene utenat.
Har så lyst å reise til hellas og se historiske momenter fra den greske mytologien!.
Hun
Du virker som en veldig interessant person
Meg
Å? Hvordan da
?
Hun
Det virker som du vet hva du vil og liker, samtidig som du er litt "laid back" og har humor. I like that
Meg
takker, du virker ganske kul og chill du også! Står at du er ute etter en flørt, tenker du friends with benefits?
Hun
Tja... Jeg er vel ganske mye som det står "en flørt som kan utvikle seg", men jeg faller ikke for hvem som helst, så er jo ute etter noe hverdagsspenning, som for eksempel en friend with benefits
Meg
Det høres bra ut, for der er jeg også, samtidig som vi kan finne på ting og være gode venner .Vi kunne tatt en dag der vi tar en øl og ser hvordan kjemien er og vis den er bra, kan du jo få en beroligende masasje..til å starte med
Hun
Dette hørtes veldig bra ut.. For godt til å være sant kanskje?
Men om du er den personen jeg får inntrykk av er jeg veldig med på dette
Meg
Derfor jeg sier at vi treffes først for å se hvordan kjemien er og vis den er bar er det bare å hoppe i det.
Hun
26 okt. 23:16
Veldig bra
Men jeg må ta kvelden, men håper vi prates da.. Og at det ikke blir så lenge til den ølen
Meg
26 okt. 23:23
Skal vi få en ordnings på
Natta.