Gutter: Hvor gammel er du?

Started by Andreas GV, June 04, 2011, 00:00:06 AM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Av ren nysgjerrighet: Hvor gammel er du?

QueenB


Torstein

Er 111 som har svart, bare trykk "Vis resultater"  :)

QueenB

åja, hihi  :-[
*facepalm*

men overraskende at det er 4 over 40 her! og den ene som er 36-39 er vel deg det, Taz. Ikke at det har noe å si....

Torstein

Quote from: QueenB on September 11, 2011, 15:59:15 PM
men overraskende at det er 4 over 40 her! og den ene som er 36-39 er vel deg det, Taz. Ikke at det har noe å si....

Haha :) sånn btw så er Enrique Iglesias, Leonardo DiCaprio og Matt Damon alle 36-39. Tror det er den beste alderen faktisk.

QueenB

finnes sikkert et par seriemordere og pedofile som er i den aldersgruppen også, men ikke la det stoppe deg i å sammenligne deg selv med Hollywoodstjerner  :P

forresten litt rart at du ikke stusser over det at jeg vet hvor gammel du er..... hoho ;D

Torstein

Quote from: QueenB on September 11, 2011, 17:11:29 PM
finnes sikkert et par seriemordere og pedofile som er i den aldersgruppen også, men ikke la det stoppe deg i å sammenligne deg selv med Hollywoodstjerner  :P

Sånn uten å virke for høy på meg selv, så håper jeg at jeg har mer til felles med hollywoodstjerner enn pedofile seriemordere  :-\

Quote
forresten litt rart at du ikke stusser over det at jeg vet hvor gammel du er..... hoho ;D

Haha, joda, grunnen til at jeg ikke stusser altfor mye over det er at jeg er 25.. tror det står i profilen min også faktisk, men liker at du prøver :D

QueenB

25? ok, da har jeg stalket feil person, haha  :)
trodde du var en annen Taz, Taz.

Torstein

Haha :D Er dette noe som har pågått lenge?

QueenB


Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh


--WTF?--

Jeg er 29+ i år også. (Den har jeg lært fra en av lærerne mine)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Eh

Quote from: Eh on September 01, 2012, 15:07:05 PM
jeg er.

Hahah! "oldtimer". Håper det er fordi jeg har vært medlem lenge..

egentlig bare halvveis til 50