Ny klokke

Started by UDA, June 23, 2011, 19:17:56 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#60
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Likte den veldig godt! Meget pen klokke. Jeg bruker klokken min (linket til den her i tråden) til alt fra dress til t-skjorter. Pleier dog ikke bruke den til treningstøy, da jeg føler det blir for drøy stilkræsj.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

tore

Quote from: Potet on November 27, 2012, 15:09:06 PM
Likte den veldig godt! Meget pen klokke. Jeg bruker klokken min (linket til den her i tråden) til alt fra dress til t-skjorter. Pleier dog ikke bruke den til treningstøy, da jeg føler det blir for drøy stilkræsj.

Du er medlem av Seikoklubben du også ser jeg. Var fet den  :)

Potet

Quote from: tore on November 27, 2012, 15:16:03 PM
Quote from: Potet on November 27, 2012, 15:09:06 PM
Likte den veldig godt! Meget pen klokke. Jeg bruker klokken min (linket til den her i tråden) til alt fra dress til t-skjorter. Pleier dog ikke bruke den til treningstøy, da jeg føler det blir for drøy stilkræsj.

Du er medlem av Seikoklubben du også ser jeg. Var fet den  :)
Takk for det! Den du ser på der er nok mer allsidig enn den jeg har med tanke på matching og ser nok også veldig bra ut ved alle  lysforhold. Klokken min kan bli litt for mørk ved dårlige lysforhold, men med litt lys ser den knall ut! Seiko er absolutt å anbefalle. Føler det er veldig god kvalitet på klokken jeg kjøpte!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Egil GV

Selv har jeg denne godbiten. Jeg liker å kjøpe klær og ting som er allsidig men samtidig er klassisk!

Gjør en ting du er redd for hver dag!

SpantaX

Så denne på Ebay.. Måtte bare  ::)



ah.. nostalgi :)

Var skuffende nok ingen laser på den  :-\

(For de av dere som ikke var nerder på 90-tallet så er denne fra GoldenEye spillet til N-64)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Lisa

Jeg liker klokkene fra Daniel Wellington veldig godt, men så er jeg en sucker for brune skinnreimer...


Habbi

Hva tenker dere om disse?

1.

2.

Selveste


Zervs

Sikkert blitt spurt om før, men hvordan laster jeg opp et bilde her inne?

Knipetak

Quote from: Zervs on October 22, 2013, 23:53:40 PM
Sikkert blitt spurt om før, men hvordan laster jeg opp et bilde her inne?

Det greieste, imo, er å laste opp bildet på http://imgur.com.

Smooth

Hva synes dere om denne?

http://www.klokker.no/triwa-sort-of-black-chrono-last110.html

Har allerede http://www.klokker.no/triwa-havana-nevil-brown-tr-neac102-st010212.html, og kunne tenkt meg en i sort også. Liker ikke altfor store klokker, og heller ikke metall-lenke. Er derimot ikke ekspert på klokker, mildt sagt, så en mening fra dere hadde vært greit :)