Nettdating

Started by UDA, July 08, 2011, 10:02:26 AM

Previous topic - Next topic

UDA

Hey!

Har lagd meg en profil på sukker.no. Har plukket ut et profilbilde søsteren min likte (Så det kan ikke være helt forferdelig). Har sendt meldinger til de jeg syns virket mest spennende. Det jeg da merket ganske raskt:

Det er bare de som er under 19 som svarer! Alle under 19 svarer, og ingen av de som er eldre.

Spørsmålet mitt blir da som følgende:
Er profilen min virkelig så frastøtende for de over 19?
Eller er gutter på 20 så lite attraktive på markedet?
..eller en blanding av begge deler?
No brain, no pain - no pain, no gain

VB

Er vanskelig aa si noe naar vi ikke har sett profilen din...

Men et sporsmaal, over hvor lang tid har du provd dette? Hores ut som du lagde konto i forrige uke og du er allerede fra deg over at ingen over 19 har svart. Gi det et par uker, faar du ikke svar saa skriv om profilen din og skaff noen nye bilder. Prov igjen i noen uker, funker det bedre/daarligere? Repeter til du faar suksess.

UDA

Lagde konto i går :)
Hvis dem ikke er interessert nå, vil dem noen gang være det?

Når det er sagt så er det jo et par søte jenter under 19 :)

No brain, no pain - no pain, no gain

VB

Quote from: UDA on July 08, 2011, 11:56:33 AMHvis dem ikke er interessert nå, vil dem noen gang være det?

Det blir litt som aa dra ut paa byen for aa leare seg aa dra damer, for saa aa gi opp forste kvelden fordi du ikke faar deg noe. Prov en ukes tid og svarer ikke damer som du synes er sote saa prov aa endre profilen din med bedre bilder / annen text.

UDA

Jeg har på ingen måte gitt opp. Jeg bare syns det var rart, og lurte på om det var noen andre der ute som opplevde det samme som meg.
No brain, no pain - no pain, no gain

Femininist

I: Jeg har aldri vært på sjekkesider ala sukker og dermed "oppsøkt" sjekking, men har hengt på nettby, blink etc., og sjansen for at jeg svarer har minket jo eldre jeg har blitt.

II: Kan være at din profil og fremtoning på bilde, tekst og melding av ulike grunner ikke appellerer til jenter som er ferdig med vgs.

III: Ellers kan det være at du er i feil målgruppe for jenter over 19. Unge jenter vil helst ha kjæreste som er litt eldre enn seg selv, og da er ikke gutter på 20 så attraktivt for jenter fra 20 og oppover.

For å utelukke siste alternativ kan du prøve å anonymisere alderen din.

Er det alternativ II som er problemet får du prøve å få hjelp fra andre til å tilpasse deg til jentene du ønsker å få svar fra. Tenk reklame og enkel markedsføring ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Eggogbacon

Noen som har erfaring med personlig nettprofil pakka til GV, er det verdt pengene?
Eller andre som kan komme med gode tips for å optimalisere nettdating avkastningen?

Chuck Baz

Hvordan gjør dere det angående nettdating? Har fått meg superprofil på sukker.no og får en del hendvendelser i form av de gule hjertene, bør jeg sende meldinger til de som er interessante og i såfall; noe mer interessant enn bare "Hei, skjer?"..

J

Quote from: gutt18oslo on July 10, 2011, 20:36:54 PM
Hvordan gjør dere det angående nettdating? Har fått meg superprofil på sukker.no og får en del hendvendelser i form av de gule hjertene, bør jeg sende meldinger til de som er interessante og i såfall; noe mer interessant enn bare "Hei, skjer?"..

Hvis du ikke har lest blogginleggene om nettdating kan jeg anbefale deg å gjøre det. Står litt om akkurat det med meldinger der. Blant annet at første meldingen ikke burde/trenger å være lang og interressant, men bare en måte få igang kontakten på. (tror jeg husket det rett :) )

Chuck Baz

Har selvfølgelig lest alt om nettdating i bloggen(har jo lest alt om alt :p ), men lurte mer på om brukerne her hadde noen preferanser :)

yaNoregur

gutt18oslo: Kjør på:) Still gjerne et spørsmål ut fra profilen..

Chuck Baz

I will, ser ut som jeg har vært heldig med profilen også! En del jenter som har tatt kontakt nå, de fleste er pene og en del av dem er eldre i tillegg, noe som er uvant for meg, men spennende! :)

Smog

Noe som eg har "problemer" med på sukker er at mange slutter å svare etter to-tre meldinger. Til og med de som først har vist interesse slutter noen ganger å svare etter få meldinger av typen "lett bli-kjent small-talk". Får de så mange meldinger at enkelte forsvinner i mengden, er det eg som er utålmodig (sjekker sikkert sukker flere ganger for dagen) eller what?

UDA

Jeg opplever faktisk noe av det samme selv. Ganske irriterende i grunn.
No brain, no pain - no pain, no gain

Chuck Baz

Aldri opplevd faktisk  :D
Har nok hatt flaks der, mange jenter som er så som så interesserte og er nok mange faktorer som spiller inn selv om du er en bra fyr. Kanskje han nydelige single fyren fra jobb har blitt singel? Kanskje hun er bedt ut med en fra klassen? Kanskje hun har dratt utenbys eller ikke har nett? Bare keep on trying guys!