Alkoholfritt øl til fest.

Started by Gutterflower, August 02, 2011, 22:31:29 PM

Previous topic - Next topic

Gutterflower

Ville dele med dere - som har lyst å være mindre full før dere går ut på byen - denne fine alkoholfrie ølen fra Carlsberg.

Jeg har nå begynt å ' kun' drikke denne før jeg går ut på byen. Personlig er jeg veldig glad i øl, og dette smaker overraskende vanlig til å være alkoholfritt. Og bonusen er at hvis du er på vörs, så slipper du pes for å drikke alkoholfritt. (Overraskende få legger merke til at det er alkoholfritt).

Har til og med konvertert en kompis til dette, og bonusen har vært dobbel. Han smiler dagen derpå fordi han ikke er fyllesyk, og dama er happy da hun ikke får en drita type på natten,

Prøv den a' vel!  8)



Vær obs i butikken da den er overraskende lik den vanlige m/alkohol.


yaNoregur

Ja, den er fin den der :)

Forøvrig så har Hansa et øl med 3,65 vol.%, den synes jeg er bra.. Samme alkoholklasse som "svensk folkøl"..

Dag

Hva tenker folk om å "late som" de drikker alkohol på fest ?

Min mening er at hvis man ikke vil drikke alkohol, så står man for det, og ikke er redd for å vise det eller at andre skal se det.

Sicarius

Enig Dag, men jeg syntes det er enda verre å sitte og drikke alkohol når du egentlig ikke har lyst til det.
Da er dette en bedre løsning :)
People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

Dag

Quote from: Sicarius on August 03, 2011, 07:44:17 AM
Enig Dag, men jeg syntes det er enda verre å sitte og drikke alkohol når du egentlig ikke har lyst til det.
Da er dette en bedre løsning :)

Jepp, dette er en bedre løsning enn å drikke når man ikke vil  :)

sweet

Quote from: Gutterflower on August 02, 2011, 22:31:29 PM
dama er happy da hun ikke får en drita type på natten

Litt på siden av tema alkoholfri øl fra Carlsberg (må prøves), men må bare spørre,
Hva med dere gutta - hvordan er følelsen rundt det å gå hjem med en jente som er mer eller mindre full mens dere er tilnærmet edru?
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

Sicarius

Quote from: sweet on August 03, 2011, 18:10:32 PM
Quote from: Gutterflower on August 02, 2011, 22:31:29 PM
dama er happy da hun ikke får en drita type på natten

Litt på siden av tema alkoholfri øl fra Carlsberg (må prøves), men må bare spørre,
Hva med dere gutta - hvordan er følelsen rundt det å gå hjem med en jente som er mer eller mindre full mens dere er tilnærmet edru?

Hvis jenta er sørpe dritings så er det egentlig bare turn-off for min del, men de fleste(hvertfall de jeg snakker med) er jo bare ute for å ta noen øl og kose seg, ser ikke noe problem med det da :)

PS: Det er bare jeg som blir sørpe dritings etter ett par øl, men det er vel prisen man betaler for å stortsett gå ut edru  ;D
People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

Barger

Jeg tar aldri med meg en dame hjem, hvis jeg er edru og hun er sørpefull.

Samtidig den Carlsbergen er fin ja, ikke smaker den så verst heller..

Det hender jeg drikker den alkoholfrie Carlsbergen på vors, men det er ikke pågrunn av at jeg føler jeg må "late" som jeg drikker, men at jeg oppriktig har lyst på øl, og denne smaker som sagt ikke så verst :)