-

Started by Ananas, August 27, 2011, 21:17:20 PM

Previous topic - Next topic

Ananas

-
-

guffen

QuoteHva synes dere om folk som skryter av all erfaringen sin? Er det noe creds i å ha pult 20 stk sånn på rappen?

Er stort sett bare folk som har ett markeringsbehov som gjør sånt.
En feltrapport (hvor det ender med sex) er jo egentlig bare en form for  "kvalifisering", at man skal vise at man er god (nok). 

QueenB

Hva synes dere om folk som skryter av all erfaringen sin? Er det noe creds i å ha pult 20 stk sånn på rappen?

Ja, jeg tror at det alltid er cred i å ha pult 20 stk, FOR GUTTER! uansett hvor smoothe de er, og hvor mye de nekter for det, så blir de veldig stolte av seg selv hvis de klarer å score.

Jeg synes selvfølgelig ikke noe om at folk skryter, det er lame. Men jeg tror at disse guttene plutselig får suksess med jenter etter bootcamp el.l. og gleder seg over sitt forbedrede liv, og har lyst å dele. Forståelig.

Når det er sagt, så er det noe veldig "nerdenes søte hevn" over disse feltrapportene, og alle sjekketeoriene generelt. På forumet her, er det, så langt jeg har sett, en koselig tone blant deltakerne, og fornuftige meninger. Jeg kom over pickupartist.no ifjor- det var kvalme greier! usj.

nå skrev jeg visst bare om gutter som skryter. men like teit når jenter skryter óg  :)

Jungeldyret

Feltrapporter er en mulighet til å dele sin erfaring med andre, jeg vil si at HVORDAN du skriver feltrapporten har mye og si. Det finnes dårlig og gode skribenter, jeg er enig i at noen felt rapporter kan virke skrytende og det er garantert noen som føler at de har et behov for å "skryte".

Femininist

Skryting er greit på noen områder - sex og sexppartnere er ikke en av dem.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

VB

Quote from: Ananas on August 27, 2011, 21:17:20 PM
Jeg vet ikke hvor kjent alle her er med såkalte feltrapporter, men jeg har hvertfall lest et par stykker. Kom over en her om dagen som het noe ala "+20"

Mmm, vet hvilken rapport du sikter til, selv maa jeg si jeg synes den var utrolig morsom. Skryting er selvfolgelig idiotisk, men felt rapporter generelt er jeg for saa lenge de er skrevet for en av tre ting,


  • Underholdning, alltid morsomt aa lese om helt ville ting folk gjor. Kombiner det med en person som kan skrive og det blir lattis.
  • Laeringsverdi, hvis andre kan laere av den saa er det alltid bra.
  • Sporsmaal, hvis personen har sporsmaal om hva som kan forbedres eller hvor de gjorde noe feil.

De vaerste skryte historiene jeg ser paa forum er de som ikke skriver noe om hva de gjorde, hvordan de gjorde det og de prover ikke aa vaere morsomme. Da blir det mer saann,

"Motte en dame paa XXX utested, bare gikk bort og sa hei og det var saa on!! Hun bare digga meg assa, saa dro jeg med henne inn paa dass og +1 !!!111!"

Men, jeg har et ekstra unntak ogsaa som jeg synes er verdt aa nevne. Selv om en rapport ikke oppfyller noen av de tre kravene over saa er det ofte viktig at andre kan se hva som faktisk er mulig. Det er blitt nevnt paa 0330 bloggen for at mange har et veldig forskrudd syn paa verden, naar de da ser at en gutt som ikke nodvendigvis dro saa mange damer for 2-3 aar siden plutselig klarer 20 stk paa en mnd saa kan det hjelpe aa bryte ned noen vrangforestillinger de har.

Selv har jeg laert mye fra aa lese rapporter folk har skrevet selv om de ikke var skrevet super bra, eks naar jeg forst startet med dette leste jeg et par fra en kar som gjorde helt "ville" (slik jeg saa det) ting. Han gikk bort til en dame i en park, plukka en kvist fra et tre og latet som hun var kona hans og kvisten var en bukett med roser. etc... Helt absurde ting som folk vanligvis ikke gjor, som aldri ville ha falt meg inn aa prove hvis jeg ikke hadde lest rapportene hans.

--WTF?--

Quote from: Ananas on August 27, 2011, 21:17:20 PM

Er det noe creds i å ha pult 20 stk sånn på rappen?


Ja, når du er 17 år gir det massiv cred. Når du er 30+ er det ikke SÅ kult lengre.  :P
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.