Trekant

Started by Miss Føniks, September 02, 2011, 16:33:04 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Quote from: QueenB on September 06, 2011, 21:41:59 PM
QuoteTrekant er når 3 mennesker har sex med hverandre. Skal en MMF-trekant kunne kalles en trekant må guttene holde på med hverandre også. Hvis ikke er det 2 gutter som har sex med 1 jente, ikke trekant. På samme måte er en MFF trekant kun en trekant når jentene kliner og tafser på hverandre også. Alle 3 må ha nærhet med hverandre.

Jentene må ikke være lesbiske, de kan bare være åpne eller nysgjerrige. Poenget er uansett at de gjør det, ellers er det per definisjon ikke en trekant men heller 2 jenter som deler 1 gutt ;)

den kjøper jeg ikke! hvorfor i all verden er alle 3 i samme rom og har sex, hvis det ikke er en trekant? selv om de ikke tar på hverandre, så er de i en seksuell situasjon sammen, og har dermed trekant. Hva ellers skal man kalle det? "jo, jeg hadde sex med en jente, og det var tilfeldigvis en annen mann i rommet som hadde sex med henne" LOL  ;D Sex er mer enn kun penetrering, vettu.

Jeg vet det er en stund siden dette innlegget men det kan forklares mye lettere enn gjort hittil:

MMF


MFF


Ser du hvordan mennene må kose med hverandre for at det blir strek mellom dem også? Når de gjør det blir det en fullverdig trekant. To menn i MMF som ikke koser med hverandre, er en vinkel, den har to sider, men ingen linje mellom mennene.

Eh

Quote from: Stemning on November 09, 2011, 19:13:53 PM
men ingen linje mellom mennene.

Med mindre de high-fiver underveis!

vinnersmilet

Grillspidd åpner for high five.

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!