Trekant

Started by Miss Føniks, September 02, 2011, 16:33:04 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hva tenker/mener du rundt det?
Er det noe du kan tenke deg, eller er det helt uaktuelt?
Har du erfaring med det ,og i så fall hvordan skjedde det?
Positivt, negativt?
The Phoenix always rises from the asses

MVP

Hvilken retning mener du? MMF eller MFF??
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Miss Føniks

Quote from: MVP on September 02, 2011, 18:01:38 PM
Hvilken retning mener du? MMF eller MFF??

Alle erfaringer , uansett om det var 2 jenter + 1 gutt eller 2 gutter + 1 jente.

Ren nysgjerrighet :)
The Phoenix always rises from the asses

Andreas GV

MMF ække ekte trekant  ;D

Som jeg pleier å forklare jenter: MMF er to gutter som har sex med en jente. MFF er tre mennesker som har sex med HVERANDRE :)

Men ja, jeg har hatt det og synes det er dødsgøy. Bare gode erfaringer med det, og jentene har synes det er minst like spennende som meg.

Kadlige

Sosial sex er gøy. MMF trekant er mer for gøy og man gjør det med en kompis for historien sin del. MFF er nyyytelse trekant:). Men det som er ennå artigere er MMFF, da får man mye av opplevelsen fra MFF trekant bare at du deler hele greia med en kamerat.  Jeg har hatt både MMF/ MFF trekant, men favoritten er 4kant  ;D

Lars GV

Quote from: Miss Føniks on September 02, 2011, 16:33:04 PM
Hva tenker/mener du rundt det?
Er det noe du kan tenke deg, eller er det helt uaktuelt?
Har du erfaring med det ,og i så fall hvordan skjedde det?
Positivt, negativt?

Enig med Square angående MMF og MFF.

Jeg har prøvd, og det var veldig gøy :) Men siden det var 2 venninner som allerede hadde snakket med hverandre og var innstilt på det var det null stress for drama eller noe lignende. Avtalte å treffe jentene igjen for å gjenta det ikke så lenge etter, noe som gikk fett siden det var "bare sex", ikke noe forhold eller følelser ellers som kunne skape problematikk. Det var "de mot meg" på en måte, og tror det er mye mer safe når det er kjønn-mot-kjønn fremfor ett kjærestepar også en ekstra gutt/jente.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Lucas

Personlig kunne jeg aldri hatt trekant med dama mi + en person til. Tror kanskje det ville fucket opp forholdet? Derimot har jeg hatt MFF med totalt ukjente jenter. Det var helt KONGE og noe jeg vil absolutt vil anbefale. MMF derimot, er vel, som sagt tidligere, bare noe man gjør på gøy sammen med en kompis for historien sin del...?

QueenB

jeg har aldri hatt, blitt invitert en gang og takket nei.

Men gutter, gutter, gutter, hvorfor hevder dere at MMF ikke er trekant?? Ulogisk. Har tre personer sex sammen, så er det vel naturlig å kalle det trekant...?? Er det fordi dere vil unngå den rosa elefanten i rommet, nemlig homostemplet?  ;)

så hvis to jenter har trekant med en gutt, så kan de si at det ikke er ordentlig trekant ettersom de ikke er lesbiske? og har man ikke MFF for historien sin del også? bittelitt?  ;)

Lars GV

Quote from: QueenB on September 05, 2011, 22:06:05 PM
Men gutter, gutter, gutter, hvorfor hevder dere at MMF ikke er trekant?? Ulogisk. Har tre personer sex sammen, så er det vel naturlig å kalle det trekant...?? Er det fordi dere vil unngå den rosa elefanten i rommet, nemlig homostemplet?  ;)

så hvis to jenter har trekant med en gutt, så kan de si at det ikke er ordentlig trekant ettersom de ikke er lesbiske?

Trekant er når 3 mennesker har sex med hverandre. Skal en MMF-trekant kunne kalles en trekant må guttene holde på med hverandre også. Hvis ikke er det 2 gutter som har sex med 1 jente, ikke trekant. På samme måte er en MFF trekant kun en trekant når jentene kliner og tafser på hverandre også. Alle 3 må ha nærhet med hverandre.

Jentene må ikke være lesbiske, de kan bare være åpne eller nysgjerrige. Poenget er uansett at de gjør det, ellers er det per definisjon ikke en trekant men heller 2 jenter som deler 1 gutt ;)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

QueenB

QuoteTrekant er når 3 mennesker har sex med hverandre. Skal en MMF-trekant kunne kalles en trekant må guttene holde på med hverandre også. Hvis ikke er det 2 gutter som har sex med 1 jente, ikke trekant. På samme måte er en MFF trekant kun en trekant når jentene kliner og tafser på hverandre også. Alle 3 må ha nærhet med hverandre.

Jentene må ikke være lesbiske, de kan bare være åpne eller nysgjerrige. Poenget er uansett at de gjør det, ellers er det per definisjon ikke en trekant men heller 2 jenter som deler 1 gutt ;)

den kjøper jeg ikke! hvorfor i all verden er alle 3 i samme rom og har sex, hvis det ikke er en trekant? selv om de ikke tar på hverandre, så er de i en seksuell situasjon sammen, og har dermed trekant. Hva ellers skal man kalle det? "jo, jeg hadde sex med en jente, og det var tilfeldigvis en annen mann i rommet som hadde sex med henne" LOL  ;D Sex er mer enn kun penetrering, vettu.

Villjenta

Quote from: SquarePUA on September 02, 2011, 23:34:33 PM
MMF ække ekte trekant  ;D

Som jeg pleier å forklare jenter: MMF er to gutter som har sex med en jente. MFF er tre mennesker som har sex med HVERANDRE :)

Men ja, jeg har hatt det og synes det er dødsgøy. Bare gode erfaringer med det, og jentene har synes det er minst like spennende som meg.

MMF er jo sex med hverandre det også, har du ikke hørt om double penetration?

Andreas GV

Quote from: Villjenta on October 17, 2011, 23:23:42 PM
MMF er jo sex med hverandre det også, har du ikke hørt om double penetration?

Fremdeles bare to menn som puler en jente:) Ved mindre gutta har sex med hverandre i tillegg er det ikke trekant :P

Joda, dere må gjerne kalle det trekant, er bare vi gutta som har en intern greie om at det ikke teller:)

Torstein

Quote from: SquarePUA on September 02, 2011, 23:34:33 PM
MMF ække ekte trekant  ;D

Vi må si ifra til NRK om at navnet Trekant ikke lenger er passende.. Årets utgave har nemlig to mannlige programledere og kun en jente!!!  :o :o

vinnersmilet

Jeg ble kastet ut av en trekant en gang.

Fordi jeg var hvit.

8)

VB

Quote from: vinnersmilet on October 23, 2011, 05:00:18 AM
Jeg ble kastet ut av en trekant en gang.

Fordi jeg var hvit.

8)

Det burde de vel merket før de inviterte deg med :P