Hår der nede eller ikke - Hva foretrekker dere?

Started by ChristianL, September 18, 2011, 21:27:12 PM

Previous topic - Next topic

lamasen

Quote from: Anugita on May 11, 2012, 18:28:51 PM
Hvordan i all verden kunne en tråd om (...) gå over til å handle om Adriwen får seg kjæreste/ligg i løpet av 3 år eller ikke?????


Du må være ny her? Velkommen :)

Zervs

Quote from: Ananas on May 11, 2012, 12:55:26 PM
Og hvorfor skal vi vedde med deg? For å motivere deg? Du gidder jo ikke å gjøre noenting noen ber deg om uansett.


x 2

Anugita

Quote from: lamasen on May 11, 2012, 18:38:54 PM
Quote from: Anugita on May 11, 2012, 18:28:51 PM
Hvordan i all verden kunne en tråd om (...) gå over til å handle om Adriwen får seg kjæreste/ligg i løpet av 3 år eller ikke?????


Du må være ny her? Velkommen :)

LOL!

Tingles

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

9ko

Kan ikke folk bare slutte å svare Adriwen? Alle vet at han bare snakker piss...
Jo mer dere skriver tilbake til han, jo mer får han "å lure på/trolle med"..

Morsomt en stund, men nå blir det bare for dumt...

QueenB

Quote from: ChristianL on September 21, 2011, 22:09:43 PM
Quote from: QueenB on September 19, 2011, 21:43:29 PM
LOL   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ler du av ballefrisyren min? :D

ja  ;D

Den hørteas ut som den "frisyren" jeg har- brasiliansk. Alt blir vokset bort, bortsett fra en liten stripe på toppen. Men komisk når det er snakk om baller. hihi  ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Koraboros

Jeg tar alt fordi jeg liker det sånn og lar det gro ut litt etterpå fordi jeg er lat. Foretrekker at jenter ikke har for mye hår der nede men bryr meg ikke så mye om detaljene.

dtn

For min del så blir det fort litt sårt og rødprikkete hvis jeg har det helt glatt. Men jeg stusser det kort, akkurat så kort at det ikke stikker for mye.

Hos jenter liker jeg det helt glatt. Mye hår er major turn-off, men det finnes heldigvis ganske få av dem som lar alt gro fritt nedentil (jeg traff dog en i russetiden i fjor... Da ble det ikke noe kongle på henne allikevel :P).