Problemer med å stå opp

Started by Cadillac, September 22, 2011, 13:51:54 PM

Previous topic - Next topic

VB

Støtter tor89 sin ide med å skaffe en rutine, med en gang du har klart å komme deg opp på samme tid i et par mnd så går det automatisk.

Hadde samme problemet før jeg fikk meg fast jobb (satt oppe til kl 3,4,5,6 om morran og sov til kl 12-15 på dagen), etter et par år med jobb våkner jeg nå mellom 06:00 og 06:30 hver jævla dag og klarer nesten aldri å sove igjen. Hvis jeg er heldig klarer jeg å sove til kl 08:00 i helgene, men det er en god helg...

Noen som har noen forslag for de av oss med motsatt problem?  ???

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

VB

Quote from: Femininist on September 27, 2011, 11:38:36 AM
VB; Hvorfor er det ett problem?

Fordi det er utrolig irriterende å ligge i senga lys våken kl 8 på en lørdag når man var ute på byen til kl 04:00 natta før. Alt jeg vil er å sove men klarer ikke, så ender opp med at jeg står opp og i stede er drit trøtt hele dagen.

sweet

Quote from: VB on September 29, 2011, 18:35:07 PM
Quote from: Femininist on September 27, 2011, 11:38:36 AM
VB; Hvorfor er det ett problem?

Fordi det er utrolig irriterende å ligge i senga lys våken kl 8 på en lørdag når man var ute på byen til kl 04:00 natta før. Alt jeg vil er å sove men klarer ikke, så ender opp med at jeg står opp og i stede er drit trøtt hele dagen.

Jeg står opp seks mandag-fredag. Når jeg har lagt meg rundt fire i helga og våkner konsekvent tidlig pleier jeg å stå opp, spise litt god frokost, glo litt på tv, legge meg igjen, sove noen timer til. Men det har du sikkert prøvd. Funker fett for meg  :D Bortsett fra at døgnrytmen blir litt skrudd - så jeg aldri får sove ordentlig natt til mandag.

Jeg har btw den wake-up lampen fra Clas og tror faktisk den også funker litt, men mistenker det er fordi den har radio, og ikke pga lyset.
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.