Holdninger og påvirkning på forumet

Started by Jungeldyret, October 05, 2011, 20:44:29 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Til alle sammen:

Både jeg og andre jeg har vært i kontakt med reagerer på at det er en del negative holdninger på forumet. Jeg merker selv at jeg har en dårligere holdning til det åpne i forhold til det lukkede.

La oss lage noen rettningslinjer sammen!:

- Har man ikke noe positivt og si, så la være.

- Ingen spørsmål eller meninger er dumme ( alle har en egen mening, heldigvis )

- Prøve og gi mest mulig i en post i stedet for bare å poste for og få høyere "status" på forumet. ( Det er mulig og se hvilke poster personen har lagt før )

- Det er lov å sende konstruktive tilbake meldinger med privat meldinger, enn og henge det ut i en av postene.

Det finnes både positive og negative mennesker, men ingen blir i bedre humør av og "hakke" eller være negative til andre.
Kom med forslag om det er noe mer dere reagerer på eller ting som kan bli bedre.

Ha en strålende helg og lykke til i felten. Hadde jo vært gull om alle møtte drømme damen eller gutten (Bare ikke svikt forumet om dere skulle finne han/hun) :)

Claw

Jøss.. mener du virkelig at dette er et utbredt problem? Har lest samtlige poster på det åpne forumet og kan ikke si at jeg har lagt merke til det du beskriver her.

At man skal la være å skrive dersom man ikke har noe utelukkende positivt å si synes jeg høres litt vel.. skånsomt ut. Man tåler da litt?
Men at man skal la være å skrive dersom man ikke har noe å BIDRA med er jeg med på.

Jungeldyret

Sant Claw. Snakker om å snakke nedlatende om noe en eller annen har postet. Selvfølgelig er jeg enig i at man skal kunne skrive og diskutere.

Er ikke et utbredt problem, tok det opp fordi det har vært "småting" som folk har reagert på. Bedre å ta det tidlig en sent, dette er ikke et stort problem per i dag.
Kunne helt sikkert formulert meg annerledes i posten, har utrolig dårlig tid i dag og da ble det dessverre skrevet som det står.


Femininist

#3
Har ikke fått med med noe sånt. Selvfølgelig vil det være flere ulike mennesker og meninger på et åpent forum enn på ett lukket der menneskene er mer like.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

sweet

Ble også litt overrasket. Men du mener kanskje at man skal holde den gode tonen som er pr. idag - og at det da er fint med noen 'retningslinjer'. Synes det er mye bra og konstruktivt her, og folk er jo generelt snille og positive. Men nå har jo ikke vi i det åpne forumet innsikt i deltagerforumet, som kanskje er SUPERPOSITIVT og MEGABRA i forhold :P  ;)
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

piken

Folk tolker ting som er skrevet veldig ulikt. Jeg pleier å få "kjeft" fordi jeg er dårlig på å bruke emoticons og derfor virker sur (wtf?!?!) hele tiden. Mens jeg synes det fort blir useriøst med masse smileys etter hver eneste setning.

Uansett - det er viktig at vi "passer på hverandre" og sier ifra FØR ting går for langt i den ene eller andre retningen. Bra initiativ Jungeldyret!

mortenoe

Jeg har fått et helt motsatt inntrykk. Syntes stemning og holdningene her inne er ganske bra. Svarene på tråder er som regel også fornuftige etter min mening :)
Er du klein eller?

Tingles

sier du at jeg ikke er fornuftig morten? :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

mortenoe

Er du klein eller?