Sigrid søker selskap

Started by kaktus, October 09, 2011, 12:15:09 PM

Previous topic - Next topic

kaktus

Kjør debatt.
Ove er den yngste av deltagere og han som sliter mest
på dater og ikke minst med jentene.
Han hadde nok hatt bedre med et kurs hos gode vibber
en at han får tips fra Sigrid. Gi han et gratis kurs  ;D

Karin 31 og tre barns mor, hun klarer seg greit.
Guttene er nok ikke like kresne, eller?

Ragnar er den som etter min mening klarer seg best.
Han har natural game :p

Programmet kan ses på nett-tv  http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/783055/



TastyTom

Ragnar er fet!

Ove kunne kansje trengt seg et kurs ja...

DIrt

God underholdning! Synes nesten litt synd i Ove, som ikke får det til i det hele tatt. Han kunne virkelig trengt litt coaching.

Ragnar er naturligvis bedre, noe jeg mener bare er pga alderen(sosial erfaringen).

MErlin

Det gjør litt vondt å se på Ove. Tror aldri jeg har vært fullt så håpløs, men kjenner meg bittelitt igjen likevel..

Mike

Sitter og ser på Sigrid søker selskap og logget meg inn for å oppfordre GV til å gi Ove litt coaching/bootcamp, evt å lage litt mediahype ut av det og få litt PR ut av det, men jeg ser jo at noen har kommet meg i forkjøpet!:-)

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av Ove jeg heller, the hits just keep on coming -han dro nettopp fnisende en lengre gjenfortelling av en scene fra Mot i Brøstet med mye prompehumor....

Mannen er personifiseringen av ekstremversjonen av en needy AFC.....

Square - gi denne mannen et kurs, for the common good!:-)

DIrt

Quote from: Mike on October 13, 2011, 22:55:03 PM
Sitter og ser på Sigrid søker selskap og logget meg inn for å oppfordre GV til å gi Ove litt coaching/bootcamp, evt å lage litt mediahype ut av det og få litt PR ut av det, men jeg ser jo at noen har kommet meg i forkjøpet!:-)

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av Ove jeg heller, the hits just keep on coming -han dro nettopp fnisende en lengre gjenfortelling av en scene fra Mot i Brøstet med mye prompehumor....

Mannen er personifiseringen av ekstremversjonen av en needy AFC.....

Square - gi denne mannen et kurs, for the common good!:-)

+1  ;D

Etellerannet

Det er ett ord som beskriver denne serien bedre enn de andre: Cringeworthy.

Eh

Er ikke bare i dette programmet det finnes en haug med chodes.

Syns det er kjempeunderholdning å se på programmer som Gøy på landet og Fristet!

kaktus

Quote from: DIrt on October 10, 2011, 19:19:07 PM

Ragnar er naturligvis bedre, noe jeg mener bare er pga alderen(sosial erfaringen).

Han har jo ikke datet på mange år, men klarer seg likevel bra :) ikke så mange
gamle som klarer seg like bra.

Quote from: MErlin on October 11, 2011, 20:40:10 PM
Det gjør litt vondt å se på Ove. Tror aldri jeg har vært fullt så håpløs, men kjenner meg bittelitt igjen likevel..

Ja det er så vondt, spesielt når han var på date med fire på den båten og alle sa nei.
Lurer på om det var på grunn av vennene?

Quote from: DIrt on October 14, 2011, 16:23:57 PM
Quote from: Mike on October 13, 2011, 22:55:03 PM

+1  ;D


+1 :)


deepArne

Eg synes programmet er ganske morosamt, og det er Ove som gjer showet. Likevel får eg litt dårleg samvit når eg ler av det, då det eigentleg er mest synd i han.

MErlin

... og hva er greia med at NRK sender han ut i robåt to ganger, når han åpenbart ikke kan ro. Opplegget er jo diabolsk.

kaktus

Quote from: Ananas on October 18, 2011, 13:43:13 PM
Quote from: kaktus on October 18, 2011, 02:59:55 AM
Ja det er så vondt, spesielt når han var på date med fire på den båten og alle sa nei.
Lurer på om det var på grunn av vennene?
Jeg tror det var fordi alle stod på rad og skulle svare Ja eller Nei til om de ville date han.. og når hun første (og peneste) sa nei, så begynte ballen bare å rulle. Lurer på om han hadde fått samme resultat hvis han hadde spurt en som var mindre attraktiv først.

Ja der har vi nok svaret på det, når en sier nei tør ikke de andre si ja.
Gruppe mentalitet.

Quote from: MErlin on October 18, 2011, 18:21:07 PM
... og hva er greia med at NRK sender han ut i robåt to ganger, når han åpenbart ikke kan ro. Opplegget er jo diabolsk.

Haha nrk har jo tydeligvis dårlig fantasi når de gir han oppgaver :p

TastyTom

Litt kult i siste episoden der Ove får live-coaching. Han fikk jo nr til to jenter også :)

kaktus

Quote from: TastyTom on October 27, 2011, 23:09:44 PM
Litt kult i siste episoden der Ove får live-coaching. Han fikk jo nr til to jenter også :)

Fikk mere hjelp der en resten av serien ;p