Hårfrisyre - Hot or not?

Started by Cadillac, October 12, 2011, 05:53:25 AM

Previous topic - Next topic

Cadillac

Satt og så på Boardwalk Empire i sted. Liker frisyren til Michael Pitt i serien. Hva synes dere om denne frisyren? Kort på siden, og håret bakover:








kjekkenkjekk

dont like it.

Skulle hatt mye mere på toppen, og evt ikke dratt det bakover i en sleik.
Kan hende frisyren kler deg tho, men ikke han.

sweet

Jah, endelig ny sesong, elsk! Jeg syns faktisk han kler det utrolig bra i den serien når det ligger ordentlig på plass! Men usikker på om hvordan det vil kle 'vanlige folk' - i mangel av en bedre definisjon. Føler man må være modig og stilsikker for å gjennomføre den, jeg forbinder egentlig frisyren umiddelbart med hans karakter som er litt sånn rådvill og famlende.

Forresten, apropos posten om skjegg, syns han er mye kjekkere med skjegg på det nederste bildet.
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

Tingles

Dette her blir for min del en mildere versjon av "partysvenske" -frisyren.
Frisyren er egentlig stilig, men blir så ekstremt mainstream (er ikke hipster, men når man ser samme frisyre 5 ganger på 10meter syns jeg det er oppbrukt), men det er som sagt en stilig frisyre hvis man har ansiktet til den.
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Anugita

NOT!
Synes det ser ut som en slesk overklassegutt som prøver å være badboy med litt nazi-tendenser...

Vandelay

#5
:)

Eh

Jeg har sånn sveis og får utelukkende positive kommentarer på det.

Stylish

Den hårfrisyren der bruker 99% av guttene nå for tiden. Jeg synes forøvrig ikke at å dra håret rett bak ser så bra ut. Liker bedre denne:



Daredevil

Stilen var kul for et par år siden når Richie Hawtin og halve Berlin mnml crowd`en klippet håret for noen år siden. Men nå ser du alle menn/gutter på byen med håret slik nå.

prebenk1

Det er en stilig frisyre men du skal være sikker på din egen stil da :)

Potet

Noe jeg har funnet ut etter å ha klippet meg kortere (og fått mer oppmerksomhet fra jenter. Kanskje bare placebo?) er at det virker som det er viktigere at du kler sveisen enn at sveisen i seg selv er kul. Altså, heller ha kort litt og normal sveis hvis man kler det veldig godt enn at man har en sveis som er kul, men som ansiktet ikke kler så godt. Noen meninger her?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Cadillac

Har tenkt litt over det og kommet frem til at dette jo er den gamle partysvenske-looken som veldig mange har (spottet vel 3-4 da jeg handlet på ICA Frogner, og det sier vel sitt). Spørsmålet blir da, hvordan finner man den sveisen som passer en best? Noen som har/er en dreven stylist som har noe input?