Jenter tiltrekkes ikke av gutter som smiler?

Started by Sicarius, October 19, 2011, 13:54:31 PM

Previous topic - Next topic

Sicarius

People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

soprano

Quote from: Sicarius on October 19, 2011, 13:54:31 PM
http://l-pawlik-kienlen.suite101.com/why-are-bad-boys-so-attractive-to-women-psych-has-the-answer-a372935

Hva mener dere?  >:(



Tror nok du må ta dette med en klype salt. Alle smiler jo! Utrolig kjedelig med en fyr som aldri smiler da!

Det at man ikke overdriver smilingen fordi man er usikker er en annen sak

Sicarius

People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

Claw

Er vel ingen ting som tiltrekker mer enn et skikkelig smil.
Men å ha smilemusklene i konstant spenn over lang tid, som mange har i sosiale sammenhenger, pga. utrygghet etc., senker nok smilets verdi en del. Inflasjon?

Så er nok ikke lurt å gå rundt med joker-smil i trynet konstant nei. Men et godt smil til riktig tid er vel det mest basic og best fungerende man kan gjøre.

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Quote from: Adriwen on October 19, 2011, 22:54:49 PM
Jeg klarer ikke å smile, det ser så rart ut... Prøver jeg meg på ''kjekkas-smilet'' så ser jeg pedopervo ut...

Hva skal jeg gjøre!?

Ikke øv, det blir ofte seende falskt ut, prøv å vær glad også kommer forhåpentligvis smilene naturlige og pene frem =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

Smil naar du foler for det. Smiler alltid masse selv fordi jeg liker aa underholde meg selv og gjore tullete ting som gjor at jeg selv smiler. Og hvis du smiler mye saa begynner folk rundt deg aa smile ogsaa.

Sicarius

:) (godt å smile igjen!)
Jeg tror man burde øve på å smile, kanskje ikke så mye foran speilet men til alle man møter i hverdagen.
Nå har jeg gjort det så mye at jeg smiler nesten altid til folk jeg går forbi på gaten hvis jeg får øyekontakt med de, noen ganger blir det genuint og noen ganger ikke så genuint, det avhenger veldig av humøret jeg er akkurat der og da.
Jeg innbiller meg hvertfall at jeg føler om det blir genuint eller ikke, tror det er det lille kicket med endorfiner man føler når man smiler fordi man oppriktig mener det :)
People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

Lars GV

Jeg har øvd på å smile. Det spontane smilet når man ler skikkelig ser så å si alltid bra ut på alle, men de mindre smilene som f.eks glising, enkelt vennlig smil eller et lurt smil ved å trekke på munnviken, det har jeg måtte øve på for å se hakket kjekkere ut. Det er aldri feil å bli kjent med sitt eget ansikt foran speilet for å aktivt kunne kommunisere følelser til andre.

Om ikke smiling er viktig for ren dyrisk tiltrekning er det hvertfall viktig for tillit. For å si det litt lett og klønete; man kan f.eks ha lyst på sjokolade, men når man vet at man får hull i tennene av det og at man er en person som lett legger på seg kan man fortsatt la være å handle på lysten sin. Man kan til og med, i verste fall, pålegge lysten sin en skam pga frykten for hva som kan medføre om man handler på lysten sin.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Anugita

Vet ikke om noen så på "Dagens Mann" på TV3 på mandag tror jeg det var? Der var det en fyr som spilte på å være macho og mystisk, og han smilte ikke en eneste gang... Needless too say at han ikke fikk noen date?